מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לקראת הקיץ- דאודורנטטליה14/04/2009
האם כדאי להשתמש בסודה לשתייה כדאודורנט? אני רוצה להתחיל גמילה מדאודורנטים המכילים אלומיניום וחוסמים את הזיעה, ובעיקר מאלה שמשאירים כתמים לבנים על חולצות כהות, בררררר.... וקראתי המלצות על הסודה לשתיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי טליה, לאחר שגם
שוש מאור15/04/2009אני קראתי על הסודה לשתיה באחד המקומות התחלתי לפני כשבועיים להשתמש בסודה לשתיה, בסקפטימיות מסויימת, אבל להפתעתי - זה עובד! זול, פשוט ועובד יפה! לא נוח כל-כך כמו דיאודורנט אבל.. מה לא עושים למען הבריאות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לך רעיון איך
טליה15/04/2009הכי טוב להניח את זה במקום? רוקנתי כמה שקיות אבקה לתוך קופסת פלאסטיק שטוחה עגולה בקוטר 9-10 ס"מ ואני מנסה אן עם אצבעות (קצת מעצבן ומלכלך ציפרניים) או בעזרת פד עגול צמר גפן קטן. שתי הדרכים אינן המילה האחרונה.
חשבתי אולי עם מברשת, כמו אלה שמשמשות לפיזור סומק, כי הפעולה דומה. מה דעתך? אין לי כרגע בבית מברשת נקייה כך שאני לא יכולה לנסות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטליה, זו בדיוק הדרך
שוש מאור16/04/2009שאני משתמשת בה (כתבתי לך שזה לא משהו נוח...). אני הנחתי את האבקה בצלוחית, לקחתי מברשת סומק, הרטבתי אותה במים (כדי שהאבקה תיתפס וגם שיהיה אפשר "למרוח") ואני פשוט מעבירה על בית השחי עד שהאבקה נמסה על העור... בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת נהדרת, תודה
טליה17/04/2009לא ידעתי אם אפשר להרטיב את האבקה שבקערית, חששתי שזה מקלקל אותה. לפי מה שאת מדווחת, זה כנראה לא מזיק. הרבה יותר קל ככה "להדביק" אותה למקום הרצוי, ועם המברשת אפילו כמעט אלגנטי.
בינתיים אני נעזרת באבקה זה ימים אחדים ופשוט לא מאמינה לתוצאות: לא רק שאין שום שום ריח רע, ואין את המועקה הכבדה והכתמים של הדאודורנטים, יש איזו צלילות ריחנית נקייה, משהו שמזכיר את ההתנהגות הטבעית של הגוף בתקופת הילדות. אפילו העמדתי את הסודה לשתייה במבחן קשה: באחד מימי החום שהיו בחג, עשיתי פעילות ספורט נמרצת במיוחד, כדי ממש להזיע- ואין על זה! לא חזר איתי הביתה מחדר הכושר שום ריח רע. אני מקווה שאפשר להמשיך ולהשתמש בזה לאורך זמן בלי נזק, כך עולה בכל אופן מהרבה חוות דעת שראיתי בפורומים רפואיים.
אבל אף אחד לא ידע לייעץ כמוך איך להשתמש בזה. תבורכי.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשמחה, טליה. גם אני
שוש מאור18/04/2009מופתעת מהתוצאות ונהנית מזה שעליתי על הדרך הכי קרובה ל"טבעית"...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרעיון היה שלי מההתחלה
שלי18/04/2009אני גיליתי בפורום את הסוד המופלא ואני שמחה שעזרתי להרבה בנות עם הצרה של הקיץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין משאיר עיגולי זיעה
שלי18/04/2009הבעיה היחידה של זה שעדיין יש עיגולים של זיעה בבית השחי וזה לא עוזר לזה , אז אם יש למשהו עצה נשמח לשמוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז גם לך תודה, שלי
טליה19/04/2009בינתיים קראתי די הרבה התייחסויות לפלא הזה בפורומים שונים וכולם מתפעלים מהתוצאות ו"מהפתרון הטבעי", כמו שהגדירה את זה גב' שוש מאור.
שלי, מה שהבנתי מהקריאות האלה הוא שהאבקה אינה מונעת הזעה, שלכשעצמה היא פעילות רצויה ולא כדאי לחסום אותה, הסודה מונעת רק היווצרות סביבה נוחה לצמיחה של הבקטריות, שהן הסיבה לריח הרע. זאת כנראה הסיבה לעיגולים שאת מתארת. תמשיכי לשאול בפורומים מקצועיים, כמו הנוכחי, אני בטוחה שלמישהו תהיה תשובה טובה גם לזה.
ובינתיים מצאתי עוד דרך נוחה להצמיד את הגרגרים למקום: קיפלתי רצועה של מגבת נייר רב-שימושית, שגזרתי ברוחב כ-8 ס"מ, עד התקבלה כרית ריבועית קטנה, והיתרון שהיא לא מתפוררת כשמרטיבים אותה והאבקה המגורענת הזאת נצמדת אליה ממש טוב. וגם נפרדת ממנה טוב. היתרון הנוסף, שאפשר להשאיר אותה בצלוחים בחדר האמבטיה, כי גם הצורה שלה לא נפגמת. בקיץ היא בטח תתייבש לה באויר של החדר עד השימוש הבא.
לא הצלחתי כל כך עם המברשת, כי היא לא העלתה את האבקה וגם פיזרה אותה אחר כך ... בעיקר על הרצפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)