לקראת הקיץ- דאודורנט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקראת הקיץ- דאודורנט
    טליה
    14/04/2009

    האם כדאי להשתמש בסודה לשתייה כדאודורנט? אני רוצה להתחיל גמילה מדאודורנטים המכילים אלומיניום וחוסמים את הזיעה, ובעיקר מאלה שמשאירים כתמים לבנים על חולצות כהות, בררררר.... וקראתי המלצות על הסודה לשתיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקראת הקיץ- דאודורנט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי טליה, לאחר שגם

    שוש מאור
    15/04/2009

    אני קראתי על הסודה לשתיה באחד המקומות התחלתי לפני כשבועיים להשתמש בסודה לשתיה, בסקפטימיות מסויימת, אבל להפתעתי - זה עובד! זול, פשוט ועובד יפה! לא נוח כל-כך כמו דיאודורנט אבל.. מה לא עושים למען הבריאות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לך רעיון איך

    טליה
    15/04/2009

    הכי טוב להניח את זה במקום? רוקנתי כמה שקיות אבקה לתוך קופסת פלאסטיק שטוחה עגולה בקוטר 9-10 ס"מ ואני מנסה אן עם אצבעות (קצת מעצבן ומלכלך ציפרניים) או בעזרת פד עגול צמר גפן קטן. שתי הדרכים אינן המילה האחרונה.
    חשבתי אולי עם מברשת, כמו אלה שמשמשות לפיזור סומק, כי הפעולה דומה. מה דעתך? אין לי כרגע בבית מברשת נקייה כך שאני לא יכולה לנסות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טליה, זו בדיוק הדרך

    שוש מאור
    16/04/2009

    שאני משתמשת בה (כתבתי לך שזה לא משהו נוח...). אני הנחתי את האבקה בצלוחית, לקחתי מברשת סומק, הרטבתי אותה במים (כדי שהאבקה תיתפס וגם שיהיה אפשר "למרוח") ואני פשוט מעבירה על בית השחי עד שהאבקה נמסה על העור... בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את נהדרת, תודה

    טליה
    17/04/2009

    לא ידעתי אם אפשר להרטיב את האבקה שבקערית, חששתי שזה מקלקל אותה. לפי מה שאת מדווחת, זה כנראה לא מזיק. הרבה יותר קל ככה "להדביק" אותה למקום הרצוי, ועם המברשת אפילו כמעט אלגנטי.
    בינתיים אני נעזרת באבקה זה ימים אחדים ופשוט לא מאמינה לתוצאות: לא רק שאין שום שום ריח רע, ואין את המועקה הכבדה והכתמים של הדאודורנטים, יש איזו צלילות ריחנית נקייה, משהו שמזכיר את ההתנהגות הטבעית של הגוף בתקופת הילדות. אפילו העמדתי את הסודה לשתייה במבחן קשה: באחד מימי החום שהיו בחג, עשיתי פעילות ספורט נמרצת במיוחד, כדי ממש להזיע- ואין על זה! לא חזר איתי הביתה מחדר הכושר שום ריח רע. אני מקווה שאפשר להמשיך ולהשתמש בזה לאורך זמן בלי נזק, כך עולה בכל אופן מהרבה חוות דעת שראיתי בפורומים רפואיים.
    אבל אף אחד לא ידע לייעץ כמוך איך להשתמש בזה. תבורכי.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בשמחה, טליה. גם אני

    שוש מאור
    18/04/2009

    מופתעת מהתוצאות ונהנית מזה שעליתי על הדרך הכי קרובה ל"טבעית"...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרעיון היה שלי מההתחלה

    שלי
    18/04/2009

    אני גיליתי בפורום את הסוד המופלא ואני שמחה שעזרתי להרבה בנות עם הצרה של הקיץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדיין משאיר עיגולי זיעה

    שלי
    18/04/2009

    הבעיה היחידה של זה שעדיין יש עיגולים של זיעה בבית השחי וזה לא עוזר לזה , אז אם יש למשהו עצה נשמח לשמוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז גם לך תודה, שלי

    טליה
    19/04/2009

    בינתיים קראתי די הרבה התייחסויות לפלא הזה בפורומים שונים וכולם מתפעלים מהתוצאות ו"מהפתרון הטבעי", כמו שהגדירה את זה גב' שוש מאור.
    שלי, מה שהבנתי מהקריאות האלה הוא שהאבקה אינה מונעת הזעה, שלכשעצמה היא פעילות רצויה ולא כדאי לחסום אותה, הסודה מונעת רק היווצרות סביבה נוחה לצמיחה של הבקטריות, שהן הסיבה לריח הרע. זאת כנראה הסיבה לעיגולים שאת מתארת. תמשיכי לשאול בפורומים מקצועיים, כמו הנוכחי, אני בטוחה שלמישהו תהיה תשובה טובה גם לזה.

    ובינתיים מצאתי עוד דרך נוחה להצמיד את הגרגרים למקום: קיפלתי רצועה של מגבת נייר רב-שימושית, שגזרתי ברוחב כ-8 ס"מ, עד התקבלה כרית ריבועית קטנה, והיתרון שהיא לא מתפוררת כשמרטיבים אותה והאבקה המגורענת הזאת נצמדת אליה ממש טוב. וגם נפרדת ממנה טוב. היתרון הנוסף, שאפשר להשאיר אותה בצלוחים בחדר האמבטיה, כי גם הצורה שלה לא נפגמת. בקיץ היא בטח תתייבש לה באויר של החדר עד השימוש הבא.
    לא הצלחתי כל כך עם המברשת, כי היא לא העלתה את האבקה וגם פיזרה אותה אחר כך ... בעיקר על הרצפה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו