קרם לאחר טיפול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרם לאחר טיפול
    הגר
    24/04/2009

    שלום אני בת 26.רציתי לדעת-אחרי טיפול פוטותרפי לאקנה באיזה קרם לחות כדאי להשתמש?קרם לעור יבש?העור קצת יבש (מפני שכל העור יתייבש התקלף והתחדש לאחר הטיפול.אבל אם אשתמש בקרם לעור יבש אני מפחדת שהפצעים יוכלו לחזור כי הקרמים האלה בדרכ שומניים) או שעדיף קרם ללא שמן שמיועד לעור שמן?אבל אני מפחדת שהוא ייבש לי יותר מדי את הפנים.
    ועוד שאלה-כשאני מסירה איפור באיזה סבון כדאי להשתמש?לעור יבש רגיל או שמן?
    אשמח לתשובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרם לאחר טיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי הגר, אם את

    שוש מאור
    26/04/2009

    סובלת מאקנה בכל מקרה אינני ממליצה לך להשתמש בקרם לעור יבש. יש קרמים המיועדים לטיפול בעור בעייתי שמכילים לחות ואף מעט שומן. הם בעיקר מרפאים ואנטי-בקטריאליים. זה בעיקר מה שאת צריכה כעת. לאחר שהקילוף יסתיים יש לקוות שהעור יתאזן וגם רמת הלחות שלו תתאזן. קרמים לעור יבש "כבדים" ושומניים לא יעשו לך טוב. הדבר הכי חשוב כעת - אם את מתקלפת - הוא להיזהר עם השמש ולהשתמש במסנני קרינה. גם כאן בחרי מסנן קרינה שלא יהי כבד מדי לעור פנייך. חלק נכבד מהתכשירים הללו מעוררי פצעים במצבים של אקנה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו