טיפול פנים בבית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול פנים בבית
    י
    25/04/2009

    שלום,

    אני בת 19, יש לי פצעונים על עור הפנים וגם צלקות אדומות.
    כל בוקר וערב אני שוטפת את הפנים עם סבון פנים ואחרי זה שמה קרם לחות לפנים. בבוקר אני שמה מייק אפ לחיסוי האדמומיות שיש לי בעור.
    התחלתי לא מזמן להשתמש במייבש פצעונים שעוזר לי אך עדיין פצעונים מופיעים לי. וכל 3 ימים אני שמה מסכת פנים...
    איך אני מעלימה את הצלקות שיש לי? (אני עדיין מפוצצת את הפצעונים שגודלים לי).


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול פנים בבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נופר יקירתי. כל עוד

    שוש מאור
    26/04/2009

    תמשיכי ותפוצצי את הפצעים שיש לך מדי פעם על הפנים את תמשיכי ותיצרי סימנים וצלקות חדשים.. והרי אותם את רוצה להעלים! אז מה הטעם??? דבר ראשון ויסודי - הפסיקי ומיד את החיטוט בפצעונים. דבר שני- לכי לקוסמטיקאית מקצועית שתטפל לך בפנים ותדריך אותך לגבי שימוש בתכשירים נכונים שיביאו לשיפור משמעותי בפנייך. היא גם תעזור לך בנושא "העלמת הכתמים". אך לפני כן צריך לטפל מיידית באקנה (בפצעים). בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו