שאלה לגבי שחורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי שחורים
    rain
    26/04/2009

    יש לי המון המון שחורים על האף, בסנטר, ואפילו באזניים (שם פחות רואים).

    בכל אופן אני יודעת שמה שצריך לעשות זה ללכת לקוסמטיקאית ופשוט לעשות טיפולי פנים, אבל אין להן אפשרות להוציא את כל השחורים שיש לי. שאלתי בעצם היא האם יש משהו שניתן לעשות כדי שלפחות לא יווצרו שחורים חדשים, וכמו כן כל כמה זמן מומלץ ללכת לעשות טיפול פנים?

    תודה מראש
    נופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי שחורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נופר, גם אם לא יוציאו

    שוש מאור
    26/04/2009

    את כל השחורים בטיפול אחד (אגב, לא נכון גם להוציא את כולם בבת אחת - כדי לא לגרום לחוסר בעור שכתוצאה מזה תהיה הפרשת יתר של חלב וגם כדי לא לגרום לטראומה בעור) עדיין בכל טיפול פנייך ואוזנייך ינוקו לפחות ב-90%. טיפולים מומלץ לבצע אחת לחודש אם את בגיל צעיר ואחת לחודשיים אם אין בעיות מיוחדות ובגיל מבוגר יותר. יש מספר תכשירים קוסמטיים רפואיים שיכולים להוריד מעט את הפרשת שומן בעור - אבל עדיין יהיו קומדונים.. הם לא יעלימו אותם, אולי יפחיתו במעט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו