קרם לחות לפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרם לחות לפנים
    שירה
    27/04/2009

    למומחיות שלום!

    אני בת 24 ויש לי עור חלק ועדין, כמעט ללא פצעים, (פעם בחודשיים יוצא פצעון במצח או בסנטר) שנוטה להתייבש קצת בחורף, בעיקר באזור האף והלחיים..
    לא ברור לי סוג העור שלי, כל קוסמטיקאית אומרת לי משהו אחר - נראה לי שהעור שלי הוא רגיל עד יבש. אז ראשית - האם התיאור שלי אכן עונה לעור רגיל עד יבש?
    שנית - איזה קרם לחות אני צריכה? על בסיס שמן? או על בסיס מים?
    אני קצת מבולבלת...

    תודה רבה רבה!
    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרם לחות לפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שירה, לפי תיאורך

    שוש מאור
    28/04/2009

    כנראה שאת צודקת ואכן יש לך עור נורמלי עם נטיה קלה ליובש בחורף (לרובנו יש נטיה להתייבש בחורף..). מציעה לך להשתמש בקרם לחות קליל, יכול להיות על בסיס מים, היות ואת עדיין צעירה. אפשר להעשיר את השימוש בטיפות סרום כלשהו, למשל ויטמין C או כל נוגד חימצון אחר שיתן מענה לעורך. בעוד כ-4 שנים הייתי מתחילה להשתמש כבר בתכשירים אנטי-אייג'יים כדי למנוע ולעכב התבגרות העור. חשוב מאוד - להשתמש במסנן קרינה, כבר מהיום! בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו