נשירת גבות אחרי איפור קבוע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נשירת גבות אחרי איפור קבוע
    מאי
    01/05/2009

    לפני כשבוע עשיתי איפור קבוע בגבות. אחרי כ- 5 ימים, נשרו לי חלק מהשערות ב- 2 הגבות (בחלק החיצוני של הגבה) והאיזור מגרד.
    האם האיפור הקבוע נעשה בצורה לא טובה ולכן נשרו השערות, או שאין קשר? - האם יתכן שהנשירה היתה כתוצאה בהתקלפות של העור שהחלה או כתוצאה מהרבה וזלין שאולי נדבק למשטח (כמו כרית) בעת שינה?

    האם באמת צריך לחכות חודש לתיקונים, עיבוי או שאפשר אחרי שבוע - שבועיים כבר לעשות התיקונים? - חלק מהצבע ירד לגמרי, הפס נהיה מאוד מאוד דק ממה שהיה בהתחלה והצבע דהה משחור לחום-סגול?
    יש לציין כי הייתי אצל "מומחית" בתחום

    אודה על תשובה דחופה מפני שאני בלחץ שהיא עשתה נזק לשורשי השערות ויותר לא יצמחו לי שם גבות....
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מאי, אינני יודעת

    שוש מאור
    03/05/2009

    לענות לך היות ואיני עוסקת באיפור קבוע. מציעה לך לפנות למומחית שאצלה עשית את ההאיפור ולשאול אותה את כל השאלות. היא בודאי תיתן לך תשובה מהימנה ומקצועית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו