בעיה עם צלקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה עם צלקת
    חן
    05/05/2009

    יש לי בעיה קטנה..
    יש לי צלקת באורך 20 ס"מ בערך בזרוע שמאל אחרי ניתוח, צלקת קצת בולטת מהעור ואדומה.
    קודם כל אני מניחה את הקונסילר של קריולן (בצורת עיפרון כזה) ולאחר מכן אני שמה עליו בטפיחות את המייקאפ של דרמה קולור. המוכרת בחנות הסבירה לי שכדי שזה יהיה עמיד יותר (במיוחד כי זה ביד ויש תזוזה) עדיף להשתמש בפודרה שקופה מעל, קיתי את הפודרה בתפזורת של ג'ייד, שקופה לחלוטין, הבעיה שלי היא שכשאני עושה את כל זה (קונסילר,מייקאפ ופודרה) זה נראה בסדר, מכסה טוב את הצלקת, ולאחר כמה זמן בערך שעה יש כמו פסים כאלו לבנים על הצלקת, וזה נראה ממש לא אחיד, ממה זה יכול להיגרם? אולי לא לשים פודרה?
    אשמח אם מישהו יוכל לייעץ לי..
    תודה מראש:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה עם צלקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבעיה היא בהנחת הקונסילר

    רינת פלג
    06/05/2009

    גם אם הוע מגיע בצורת סטיק (עפרון וכו'), אני ממליצה להניח בטפיחות בעזרת ספוגית.

    בכל מקרה, קחי בחשבון שאיפור הוא לא קסם - הצלקת עדיין שם, ולכן גם תיראה באיזהשהוא שלב. נסי לשים כמות גדולה יותר של קונסילר ומייק-אפ.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו