ללממממהה דיייללגו עללייי,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ללממממהה דיייללגו עללייי,
    נעמהההההההההה
    08/05/2009


    אני בת 14 ויש לי עור די שמן, ויש עליו צלקות אדומות מפצעונים למינהם אך, כשמעבירים את היד העור די חלק, כלומר הצלקות לא בולטות החוצה.
    אני משתמשת בבוקר ובערב בסבון פנים של רות פנואל אם את מכירה, ובבוקר גם שמה קרם לחות על בסיס מים.
    קראתי באינטרנט על שתי חומרים שבעזרתם העור מתקלף ונוצר עור חדש שאני לא ממש זוכרת את שמותיהם אבל אני יודעת שיש אותם בשני המוצרים האלו - ג'ל ניקוי הידרופילי - active cleanser gel , ג'ל מנקה ומקלף של murad .
    האם את יכולה לייעץ לי מה לעשות בקשר לצלקות ולהמלית לי על תכשירים לקילוף ( אם זה כדאי ), ועל טיפול בעור שמן.

    ממחחככההה ללתשובההה !!!!!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי נעמה, אכן לטיפול בצלקות

    שוש מאור
    08/05/2009

    יש להשתמש באיזשהו חומר קרטוליטי (מקלף). יש חומרים שונים במרקמים שונים, בג'ל, בקרם ובנוזל. אינני יכולה לתת לך שם של מוצר מסוים (אני מנועה מלפרסם) ואני חושבת שקוסמטיקאית צריכה לראות את עורך ולהתאים משהו ספציפית לעורך ולמצבו. בכל מקרה השיפור יקח זמן. אל תצפי למעשי קסמים. יש להשתמש בחומרים המקלפים בעדינות ובהדרגה ולא להגיע ליובש יתר. והכי חשוב - כאשר משתמשים בחומרים המכילים חומצות מקלפות - חובה חובה חובה להשתמש במסנן קרינה. אם את נחשפת הרבה בקיץ לשמש, דחי את התחלת הטיפול לסתיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    נעמה
    11/05/2009

    מדוע חייב להשתמש במסנן קרינה,
    לאיזה נזק השמש יכולה לגרום כאשר אני משתמשת בחומר המקלף ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה יפה שאלת.

    שוש מאור
    12/05/2009

    כאשר אנו משתמשים בחומר מקלף הרי במילים אחרות אנו עושות "פילינג" לעור. זאת אומרת הסרת השכבה העליונה של האפידרמיס (שבד"כ מורכבת מתאים מתים של העור אך כאשר משתמשים בפילינג חזקים יותר תכלול גם תאים חיים). הפילינג יכול להיעשות הן על ידי המסה בחומצות של תאי העור או על ידי שפשוף או על ידי אנזימים ויש עוד שיטות לפילינג. כאשר העור חשוף, ללא תאים מתים שמגינים עליו אנו יוצרים מעין "כויה" על עור הפנים, מבוקרת אומנם ומתוך כוונה אך עדיין זו פגיעה במרקם הער. אם נחשפים לשמש עם פילינג ללא הגנה בדרגה גבוהה יוצרים כויה הרבה יותר עמוקה, ואז הסיכוי לפיגמנטציה (כתמים בעור) מאוד גבוה. ואנחנו ממש לא רוצים כתמים על העור. נהפוך הוא - מטרתנו להעלים כתמים.. מקווה שהבהרתי את העניין. אם לא - שאלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו