מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ללממממהה דיייללגו עללייי,נעמהההההההההה08/05/2009
אני בת 14 ויש לי עור די שמן, ויש עליו צלקות אדומות מפצעונים למינהם אך, כשמעבירים את היד העור די חלק, כלומר הצלקות לא בולטות החוצה.
אני משתמשת בבוקר ובערב בסבון פנים של רות פנואל אם את מכירה, ובבוקר גם שמה קרם לחות על בסיס מים.
קראתי באינטרנט על שתי חומרים שבעזרתם העור מתקלף ונוצר עור חדש שאני לא ממש זוכרת את שמותיהם אבל אני יודעת שיש אותם בשני המוצרים האלו - ג'ל ניקוי הידרופילי - active cleanser gel , ג'ל מנקה ומקלף של murad .
האם את יכולה לייעץ לי מה לעשות בקשר לצלקות ולהמלית לי על תכשירים לקילוף ( אם זה כדאי ), ועל טיפול בעור שמן.
ממחחככההה ללתשובההה !!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי נעמה, אכן לטיפול בצלקות
שוש מאור08/05/2009יש להשתמש באיזשהו חומר קרטוליטי (מקלף). יש חומרים שונים במרקמים שונים, בג'ל, בקרם ובנוזל. אינני יכולה לתת לך שם של מוצר מסוים (אני מנועה מלפרסם) ואני חושבת שקוסמטיקאית צריכה לראות את עורך ולהתאים משהו ספציפית לעורך ולמצבו. בכל מקרה השיפור יקח זמן. אל תצפי למעשי קסמים. יש להשתמש בחומרים המקלפים בעדינות ובהדרגה ולא להגיע ליובש יתר. והכי חשוב - כאשר משתמשים בחומרים המכילים חומצות מקלפות - חובה חובה חובה להשתמש במסנן קרינה. אם את נחשפת הרבה בקיץ לשמש, דחי את התחלת הטיפול לסתיו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
נעמה11/05/2009מדוע חייב להשתמש במסנן קרינה,
לאיזה נזק השמש יכולה לגרום כאשר אני משתמשת בחומר המקלף ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה יפה שאלת.
שוש מאור12/05/2009כאשר אנו משתמשים בחומר מקלף הרי במילים אחרות אנו עושות "פילינג" לעור. זאת אומרת הסרת השכבה העליונה של האפידרמיס (שבד"כ מורכבת מתאים מתים של העור אך כאשר משתמשים בפילינג חזקים יותר תכלול גם תאים חיים). הפילינג יכול להיעשות הן על ידי המסה בחומצות של תאי העור או על ידי שפשוף או על ידי אנזימים ויש עוד שיטות לפילינג. כאשר העור חשוף, ללא תאים מתים שמגינים עליו אנו יוצרים מעין "כויה" על עור הפנים, מבוקרת אומנם ומתוך כוונה אך עדיין זו פגיעה במרקם הער. אם נחשפים לשמש עם פילינג ללא הגנה בדרגה גבוהה יוצרים כויה הרבה יותר עמוקה, ואז הסיכוי לפיגמנטציה (כתמים בעור) מאוד גבוה. ואנחנו ממש לא רוצים כתמים על העור. נהפוך הוא - מטרתנו להעלים כתמים.. מקווה שהבהרתי את העניין. אם לא - שאלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)