כתם בשפה העליונה- עזרה דחוף!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כתם בשפה העליונה- עזרה דחוף!!!!
    אלינור
    20/08/2007

    שלום רב
    אני מורחת משחה שרופא רקח לי במיוחד
    שמכילה -הידרוקינון 7% ועוד כל מיני מרכיבים
    אני מורחת את זה מעל השפה בלבד
    למשך כל הלילה ,בבוקר העור באזור הזה אדום ,רגיש ומתקלף
    וזה פשוט סיוט כל בוקר מחדש להתאפר ,ובלתי אפשרי להגיע למראה
    פנים אחיד ,
    אני משתמשת במוצרים של אסתי לאודר ,ובמייקאפ דאבל וור
    לפעמים בקולור סטיי של רבלון
    אך אני מחפשת משהו שאני לא אצטרך להתענות כל בוקר מחדש
    ואני אגיע לתוצאה אחידה מבלי למרוח שכבה על גבי שכבה
    אני מגיעה למצב שכל שעתיים אני צריכה לחדש את האיפור באזור
    בגלל היובש ,ההתקלפות והאודם וזה בלתי אפשרי לתפקד כך בעבודה
    מה גם שאת המשחה אני צריכה למרוח במשך 3 חוד' עד חצי שנה ע"מ לראות תוצאות
    אני ממש נואשת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדוע דילגתם עלי?

    אלינור
    23/08/2007

    אני ממש מחכה לתשובה
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאילנית

    רחלי אלמקייס
    01/09/2007

    לאילנית עניתי לך תשובה מפורטת שמתחלקת לשתיים בדקי והשתמשי במדע שמסרתילך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאילנית

    רחלי אלמקייס
    07/09/2007

    אילניתרחלי מנהלת פורום קוסמטיקה עניתי לך תשובתי מתחלקת לשתי חלקים אשמח אם תיקראי ותשתמשי באינפורמציה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאילנית

    רחלי אלמקייס
    23/08/2007

    אילנית מצטערת לא הבחנתי בשאלתך, הרי לך תשובתי מקווה אני שתהיה לך לעזר רב.
    תשובתי מתחלקת למספר חלקים :
    ראשית עליך לדעת שפגימנטציה הינה בעיה קשה לפיתרון - אם הכתם הובהר ב45% הקוסמטיקאיתעשתה עבודה מעולה,ניתן להבהיר באחוזיםגדוליםיותר נתון זה תלוי בגיל הכתם (קשה יותר להבהיר כתם ישן מכתם חדש ), הבהרה הואתהליך איטי שדורש סובלנות מרובה.
    * כשמשתמשים בתכשיר הבהרה יש למרוח אותו בהתחלה על כל הפניםלקראת סוף התהליך יש להתמקד באזור המוכתם.
    על סמך נסיוני הידרוקינון בריכוז 7% זה גבוה מאוד , חשוב לדעת מה יתר המרכיבים יכול להיות שאינך רגישה לאחד מהם או שאחד המרכיבים לא יכול להשתלב עם הידרוקינון - בדקי זאת.
    בשעת הלילה העור במצב מנוחה מצב שמאפשר קליטהיעילה יותר של חומרים פעילים בתכשיר.
    הקילוף והאודם הינם תופעות ידועות כאשר משתמשים בהידרוקינון.
    המלצותי אילך:
    א. חזרי לרוקח ובקשי לבדוק את אחוז ההידרוקינון אולי להקטין אותו.
    ב.השתמשי בתכשיר ניקוי לעור רגיש לדרמלוגיקה יש אחד מצויין.
    אילנית המשך בחלק השני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאילנית המשך

    רחלי אלמקייס
    23/08/2007

    ג.מעתה מרחחי את המשחה לסירוגין לילה כן שני לילות לא.
    ד.אל תשכחי למרוח חסם שמש גבוה בכל יציאה מהבית.
    ה. השתמשי בלחותשרכש מקוסמטיקאית אל תערבבי עם תכשירים מהפרמים.
    ו. לגבי האודם כל בוקר מרחי סרום הרגעה לפני הלחות סרום שמבוסס על לבנדר וקמומיל לחברות סומה הרבה, הולילנד ודרמלוגיקה ישנם מוצרים מעולים לתופעה.
    לגבי המייק אפ השתמשי במייק אפ נוזלי על בסיס אלוורה או במייק אפ שמעט חומר מימנו נותן כיסוי מעולה כגון: מייק אפ של טלי פלד, מייק אפ של בועז שטיין , מייק אפ של גו' בלסקו.
    מקווה שעניתי על הכל בכלמקרה אשמח לראות אותךולתת לך יעוץ ללא כל התחייבות הקליניקה שלי נמצאת במספרה שלשוקי זיקרי בת"א ברחוב בן יהודה 183 השאירי לי אימייל אם הינך מעונינת לדבר איתי, בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו