מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שימוש בקונסילראני20/08/2007
לשירה שלום,
יש לי כהות מתחת לעין וקמטוטים גם. אני מורחת קרם לעיניים בחלק החיצוני של העין בצורת C.
כעת, כאשר אני מניחה קונסילר בקצה העין קרוב לאף ומעט מתחת לעין באזור הכהה, מיד "קופצים" להם הקמטים והעין נראית לא יפה... וגם מייק אפ אח"כ פשוט עושה שמות.
עיזרי ליבבקשה ואמרי לי מה עלי לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי את
שירה שוסטר22/08/2007לא ציינת באזה קונסילר ומיק אפ את משתמשת- אם תוכלי לעשות זאת תהיה לי נק' התיחסות נוחה יותר.
באופן כללי את צריכה להשתמש בקונסילר שהוא נוזלי או עדין מאוד אך עדיין מעניק כיסוי טוב.
לדוגמא - ה"אמבר" המינרלי - קונסילר של חברת O.F.R.A שמגיע גם כמוצק וגם כנוזלי והוא מצויין, ויש גם את הקונסילר של מדינה מילנו שהוא מעולה - מוזמנת לגשת לחנויות ולבדוק.
אותו דבר לגבי המייק אפ.
בסופו של דבר אין מה לעשות - כיסוי גוון בא על חשבון הבלטת טקסטורת הפנים....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוש בקונסילר
אני27/08/2007שירה היי
תודה על תגובתך. אחרי הרבה הרבה נסיונות, אני משתמשת ב touche magique של לוראל
שבקצהו ישנה מברשת מאד נוח ונעים. כעת תוכלי לענות לי לגבי מה בא קודם למה? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוש בקונסילר
אני27/08/2007שירה שלום,
סליחה לא עניתי לך לגבי המייק אפ אני משתמשת במייק אפ נוזלי של לנקום.
עכשיו אוכל לשמוע תגובתך? מה לעשות עם האזור שמתחת לעין? להזכירך כהויות וקמטוטים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיצד משתמשים בקונסילר?
דבורה18/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקונסילר
רינת פלג18/11/2009קונסילר יש להניח באיזור העיניים - עפעפיים - הוא נועד להסתיר כהויות ופגמים באיזור הזה, ומשתמשים בו כיוון שהוא שומני מאוד ומותאם לאיזור העיניים שבו יש עור דק ויבש מאוד.
ישנן העדפות לעניין - אני למשל לא משתמש בקונסילר אלא במייק-אפ בגוון הרצוי להסתרת הכהויות, והכל עניין של העדפה אישית. הקונסילר בעיני כבד, מסורבל, מצריך גם הרבה פודרה באיזור הזה....
לשיקולך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)