הסרת שיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער
    דנה
    22/03/2007

    שלום, קודם כל רציתי לברך על הפורום, כרגע הסתובבתי בו לראשונה וגיליתי בו טיפים שנראים לי ממש שימושיים!

    טוב, רציתי לשאול לגבי הסרת שיער: לפני הרבה זמן הלכתי לראשונה לקוסמטיקאית כדי לעשות שעווה, ויצאתי משם לא ממש מרוצה, לא הייתי חלקה לגמרי ז"א היו לי קוצים, מאז אני לא מנסה יותר שעווה ואני רק משתמשת בגילוח...ועכשיו כצפוי השיער שלי ברגליים ניהיה קשה יותר לטיפול ואני חוששת ללכת לקוסמטיקאית ולצאת משם שוב עם הרגשה שבזבזתי את כספי.
    האם הקוצים בשיער לאחר שעווה קשורים לעבודה של הקוסמטיקאית עצמה או שזו בעיה שלי?
    אם לא אז תוכלי להמליץ לי על קוסמטיקאיות טובות באזורים מודיעין-מכבים-רעות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער

    רחלי אלמקייס
    23/03/2007

    השערה צומחת בשלושה מחזורים צמיחה , מנוחה ונשירה-כשהשערה ארוכה השערה מתחת החלה כבר לגדול זו הסיבה שהרגשת קוצים, אין לך מה לחשוש או להתאכזב מטיפול שעווה הוא תמיד עדיף על פעולת הגילוח וגם זכרי שבפעמים הראשונות של טיפול שעווה יתכן שתרגשי מעט קוצים מפני שהשיער קשה אחרי הגילוח.
    אמליץ לך בחום על קוסמטיקאית מעולה באזור מודעין היא מורה במכללה לקוסמטיקה קוראים לה עטרת ויטלשטיין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו