עזרה בקשר לאיפור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בקשר לאיפור
    שני16
    06/07/2009

    אני כבר הרבה זמן מנסה להשים צלליות וזה אף פעם לא נירא כמו שאני רוצה זה יוצא לי מלא אבקה בהיריה ולא יפה ניסיתי לעשות עניים מעושנות(ראיתי מסירטונים)וזה לא הולך
    ראיתי ששמים כל מני איפור על העין ליפני ששמים את הצלליות תוכלי להגיד לי איזה דברים אני צריכה להשים על העין ואיזה מברשות צריך וגם שתגידי לי ככה איך שמים צלליות כי אני לא יודעת בזה כלום
    ועוד שאלה לגבי איילנר אני מנסה להשים איילנר ולעשות מראה חתולי ויוצא לי קו עבה מעל העין
    בבקשה תעזרי לי אני רוצה להתחיל להיתאפר גם בעיניים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בקשר לאיפור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שני,

    רינת פלג
    06/07/2009

    ראשית לפני שאת כנסת להוצאות מיותרות, מה התדירות בה את מתאפרת?

    לפני שמתחילים באיפור עיניים, חשוב להניח מייק-אפ / קונסילר ופודרה. הם יקבעו את האיפור לזמן ממושך יותר. רק לאחר מכן מניחים את הצליות, בעדינות ולאט לאט. לא שמים ישר את כל הכמות, אלא בונים את זה לאט לאט. ככה לא יצאו לך פירורים.

    מבחינת אייליינר - זה רק עניין של תרגול, אז כאן אני לא ממש יכולה לעזור לך. אני כן יכולה להגיד לך שלכולנו יוצא עקום בהתחלה, אבה המתמידות מרוויחות בסוף אייליינר מעלף...

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו