אני רוצה להגיד משהו על הפורום הזה!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני רוצה להגיד משהו על הפורום הזה!!
    יסמין
    06/07/2009

    כתבתי כאן הודעה לפני בערך 10 דקות והתחלתי להסתכל בעוד שאלות שאנשים רשמו כאן ויש לי דבר אחד להגיד- המנהלות פה עושות עבודה פשוט מעולה, הייחס שלהן לכל שאלה ושאלה והרצון לעזור - במיוחד לרינת - אין עלייך את עונה מכל הלב ואני יודעת שהפורום הזה נעשה בהתנדבות..פשוט כל הכבוד זה מדהים שנשארו אנשים בעולם שעושים מעשים טובים מבלי לקבל עליהם שכר..בהצלחה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצטרפת לשבחים

    טליה
    08/07/2009

    זאת בדיוק ההתרשמות שלי- מידת הרצינות בטיפול בכל פנייה, והיקף הידע המקצועי-מדעי של המנהלות, ובעיקר מידת האחריות האישית שהן לוקחות על עצמן, פשוט מפעימים אותי בכל פעם מחדש.

    בעולם המנוכר והאינטרסנטי שבו אנו חיים, זו תופעה מאוד נדירה, וממעט ניסיון שיש לי בהצצות בפורומים אחרים, שמתרכזים בייעוצים וסיועים למיניהם, הפורום הזה בולט בגישה הישירה והעניינית שלו.

    תודה, וכמו שהמורה שלי בבית ספר הייתה אומרת: תבוא עליכם הברכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו