עור שמן- עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עור שמן- עזרה
    שרון
    08/07/2009

    שלום,
    כמו להרבה אנשים יש לי עור שמן. אולי זה לא כזה נורא ואני לא שמה לב אצל אחרים אבל אצלי שעה אחרי שיצאתי מהבית כולי נקייה העור נראה כאילו מרחתי עליו שמן. פשוט ככה.
    עד עכשיו אני משתמשת בתכשירים שמיועדים לעור שמן ( בוקר וערב: סבון פנים גרגירים pure של garnier, מי פנים וקרם לחות pure zone של לוריאל ופעמיים בשבוע מסיכה pure של גרנייה)/
    מבחינת איפור התייאשתי מלנוסת לשים מייקאפ שכן, גם כשהוא לא שומני ומיועד לעור שמן הוא נהייה עיסה כמה שעות אחרי שמרחתי אותו. ניסיתי לשים פודרה שאמורה לתת אפקט של מאט (מייביליין) אבל כמו עם יתר הדברים .. אחרי כמה שעות זה סתם מבריק לי עוד יותר.

    האם יש למישהו כאן הצעות בנוגע לתכישירם (סבוןף קרם וכו) ולאיפור לעור שמן?

    המון המון תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עור שמן- עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שרון, יש מספר

    שוש מאור
    08/07/2009

    תכשירים (קוסמטיים-רפואיים) שיפחיתו הפרשת שומן. רובם באים בצורת נוזל הם מכילים סולפור ומעט חומצות ואפשר גם חומצה רטינואידית ובשימוש מתמשך (לא תוך יום-יומיים) יחול שיפור גם בהפרשת השומן. כמו כן ישנם גם משחות רפואיות כמו רטין A או כדורים כגון רואקוטן שישפרו את הפרשת השומן אך מאידך הם יכולים גם להביא ליובש יתר.. אולי במינון נמוך יוכלו לתת מענה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו