איך חדשה כמוני באודם מתחילה את דרכה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך חדשה כמוני באודם מתחילה את דרכה
    גליה
    08/07/2009

    קצת פאדיחה. אני אוטוטו בת 40 ורק עכשיו מנסה אודמים : ) והעניין הוא שאני לא מצליחה לקנות אודמים שמחזיקים מעמד. אותם אודמים "עמידים" שקניתי עד היום היו חסרי לחות, לא החזיקו בגרוש
    או לא כיסו את כל השפתיים בשווה.

    איך להתחיל להצליח ??? אשמח ל 2 או 3 המלצות ספציפיות. אני אקנה ואנסה.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי גליה,

    רינת פלג
    08/07/2009

    כמה עצות לי אלייך.....

    ראשית - אל תבזבזי כסף על מותגים ושמות.... את משלמת ש נטו על שם ואריזה יפה. בסופו של דבר כל האודמים ירדו, ולא משנה מי יצר אותם....

    מה שכן, את יכולה לקבע את האודם לזמן ממושך יותר. הניחי מייק אפ ופודרה על השפתיים לפני הנחת האודם. לאחר מכן הניחי שכבת אודם, ספגי בטישו את השאריות, הניחי שוב פודרה ושכבת אודם שנייה.

    זה יחזק את העמידות. אם את רוצה עמיד יותר מזה, את יכולה אחרי המייק אפ והפודרה למלא את כל השפתיים בתוחם ואז להמשיך עם האודם - פודרה - אודם.

    דבר נוסף - ציינת שאת בת 40. אני ממליתה לך בחום להימנע מאודמים מבריקים ולקנות רק במרקם מט. המבריקים שומניים יותר ויש להם נטייה לגלוש לקמטוטים שסביב השפתיים.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה שכבה של מייק אפ ופודרה, 2 דברים?

    גליה
    09/07/2009

    תודה רינת. רק האם את יכולה לכוון אותי יותר : קודם כל, אם זה 2 דברים או רק אחד ?
    חוץ מזה אשמח אם תאמרי לי איזה מייק אפ ואיזה פודרה אני צריכה, כי אין לי. לא בהכרח שם הפירמה, אך כן איזה מוצר אני מחפשת.
    יש לי עור "רגיל", ואני לא שמה מייק אפ/פודרה אלא רק מסקרה ואייליינר.

    תודה תודה : )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן

    רינת פלג
    09/07/2009

    שכבה אחת של מייק אפ, אח"כ של פודרה, אח"כ אודם, פודרה, אודם.

    לא ממש משנה איזו חברה תקני, העיקר שאלה מייק אפ ופודרה.... אם זה רק לשפתיים אז זה לא משנה - העיקר שלא יהיה איזה משהו מהשוק, כדי שלא תגלי פתאום כל מיני תגובות אלרגניות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו