מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך חדשה כמוני באודם מתחילה את דרכהגליה08/07/2009
קצת פאדיחה. אני אוטוטו בת 40 ורק עכשיו מנסה אודמים : ) והעניין הוא שאני לא מצליחה לקנות אודמים שמחזיקים מעמד. אותם אודמים "עמידים" שקניתי עד היום היו חסרי לחות, לא החזיקו בגרוש
או לא כיסו את כל השפתיים בשווה.
איך להתחיל להצליח ??? אשמח ל 2 או 3 המלצות ספציפיות. אני אקנה ואנסה.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי גליה,
רינת פלג08/07/2009כמה עצות לי אלייך.....
ראשית - אל תבזבזי כסף על מותגים ושמות.... את משלמת ש נטו על שם ואריזה יפה. בסופו של דבר כל האודמים ירדו, ולא משנה מי יצר אותם....
מה שכן, את יכולה לקבע את האודם לזמן ממושך יותר. הניחי מייק אפ ופודרה על השפתיים לפני הנחת האודם. לאחר מכן הניחי שכבת אודם, ספגי בטישו את השאריות, הניחי שוב פודרה ושכבת אודם שנייה.
זה יחזק את העמידות. אם את רוצה עמיד יותר מזה, את יכולה אחרי המייק אפ והפודרה למלא את כל השפתיים בתוחם ואז להמשיך עם האודם - פודרה - אודם.
דבר נוסף - ציינת שאת בת 40. אני ממליתה לך בחום להימנע מאודמים מבריקים ולקנות רק במרקם מט. המבריקים שומניים יותר ויש להם נטייה לגלוש לקמטוטים שסביב השפתיים.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה שכבה של מייק אפ ופודרה, 2 דברים?
גליה09/07/2009תודה רינת. רק האם את יכולה לכוון אותי יותר : קודם כל, אם זה 2 דברים או רק אחד ?
חוץ מזה אשמח אם תאמרי לי איזה מייק אפ ואיזה פודרה אני צריכה, כי אין לי. לא בהכרח שם הפירמה, אך כן איזה מוצר אני מחפשת.
יש לי עור "רגיל", ואני לא שמה מייק אפ/פודרה אלא רק מסקרה ואייליינר.
תודה תודה : )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן
רינת פלג09/07/2009שכבה אחת של מייק אפ, אח"כ של פודרה, אח"כ אודם, פודרה, אודם.
לא ממש משנה איזו חברה תקני, העיקר שאלה מייק אפ ופודרה.... אם זה רק לשפתיים אז זה לא משנה - העיקר שלא יהיה איזה משהו מהשוק, כדי שלא תגלי פתאום כל מיני תגובות אלרגניות....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)