שיער בפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיער בפנים
    שירן
    27/08/2007

    היי

    רציתי לדעת האם יש סיכוי קטן ששערות פלומתיות אך כהות שצמחו בפנים [איזור לחייים וסנטר] עקב החלפת גלולות עלולות לנשור בצורה טיבעית [כרגע אני לוקחת דיאנה וכל הבדיקות שעשיתי תקינות]?
    דבר שני, לפני שנה עשיתי אפילציה אצל קוסמטיקאית מנוסה וותיקה באיזור הטבור, האיזור ברובו נשאר חלק אך צבע העור נהייה קמצ כהה ונישארו לצערי המון נקודות קטנות לבנות- כניראה צלקות. אני שוקלת לבצע באיזור הסנטר אפילציה, האם זה בגלל סוג העור שלי או מיומנות הקוסמטיקאית?

    והאם באפילציה ניתן להגיע לתוצאות מבלי צלקות ונקודות?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיער בפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשירן

    שלומית
    27/09/2007

    היי שירן
    אני שאלתי את רופאת העור שלי ולא ממליצה לעשות אפילציה בפנים
    זה משאיר סימנים וגם מאד מגביל
    צריך להימרח בקרם הגנה מהשמש באופן קבוע
    אני מורידה שיער בבית השחי ובמפשעות בשיטה שנקראת IPL
    תבדקי לגבי זה
    זה נראה לי הרבה יותר טוב והרבה פחות בעייתי
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו