שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    ...(:
    24/07/2009

    אני בת 14 ולמזלי לא היו לי עדיין חצ'קונים רציניים רק קצת בזמן המחזור אבל יש לי כל הזמן פצעונים קטנים כאלה על המצח וקצת ליד האף, זה לא ממש בולט אבל זה עדיין מפריע לי מאוד
    אני משתממשת בסבון פנים שהקוסמטיקאית נתנה לי לעור שומני כי כשאני מתעוררת הפנים שלי עם ברק שומני שכזה .
    אני משתמשת במדבקות לאף מהסופר פארם מדי שבוע שעולות 35 שקלים .
    ובנוסף גם בחומר שקוף שנראה כמו מים שמורחים אותו על הפצעונים.
    זה מאוד עוזר אבל עדיין יש לי בעיה עם הפצעונים במצח ובאף.

    מה לעשות?
    תודה מעיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעיין יקרה, את מתחילה את

    שוש מאור
    26/07/2009

    גיל ההתבגרות ויחד עם זה מגיע גם בדר"כ האקנה... כל עוד תצליחי לשמור את האקנה "על אש קטנה" ולעבור את התקופה הזו שיכולה להימשך כמה שנים ללא פצעים מוגלתיים גדולים, צלקות וכו' - דיינו. נראה שאת מודעת למצב ומנסה לטפל בו. אני הייתי מציעה איזשהו טונר עם מעט חומצות אלפא וביתא הידרוקסיות ואם המצב לא חמור אז יש גם סבונים שמכילים מעט חומצות ויכולים לשפר מצב קל. אם המצב מחמיר - כדאי לגשת לטיפול אצל קוסמטיקאית שגם תנקה את הראשים השחורים ותמליץ לך על המשך טיפול יותר רציני. הפלסטרים מהסופר לא ממש יעילים וחבל על כספך. לכי מדי פעם לטיפול וניקוי אצל קומסטיקאית וזה יהיה הרבה יותר יעיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו