יש חתונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש חתונה
    קארין
    29/08/2007

    אני מתחתנת!!!!!!! איזה איפור הכי מומלץ לחתונה בסתיו - משהו לא זול ולא צעקני שיהיה גם נוח.
    תודה תודה, קארין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש חתונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזל טוב !!!!!

    שירה שוסטר
    29/08/2007

    שאלת שאלה מאוד מאוד מאווווווווד כללית.
    את מתחתנת חתונת צהריים? ערב?
    מה צבע השיער? העיניים? מחשוף השמלה? איך השיער יהיה אסוף? מה צבע התכשיטים אם בכלל יהיו כאלה?

    את מתאפרת ביום יום? ואם כן אז איך ? יש לך עיניים קטנותאו גדולות? בולטות? רגילות? ואיך השפתיים והפנים? ארוכות ? עגולות?........

    בקיצור הבנת את הרעיון - כל איפור הוא מאוד אינדיוידואלי ומותאם באופן אישי אלייך לאופייך לתווי פניים ולהעדפות שלך תוך כדי התיחסות לנתונים הפיסיים של השמלה וזמן קיום האירוע.

    מה שאני ממליצה לך זה פשוט להגיע לאיפור ניסיון אצל מאפרת מקצועית (הי.....)
    ולהתרשם. לגבי נוחות אני מניחה שאת מתכוונת לסוג המייק אפ - וזה משהו שהמאפרת צריכה לראות את הפנים שלך וסוג העור בכדי להחליט לגביו.

    הסתבכת? בשביל זה אנחנו המאפרים הפכנו את זה למקצוע, לכי לאיפור ניסיון, שבי , תהני ותתרשמי.
    מזל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו