שאלה :)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה :)
    עמית
    29/08/2007

    אני בת 15 ואני רוצה לדעת איך להתאפר לבית הספר ובכלל ביום יום .
    יש לי שיער חום יחסית כהה , עיניים בצבע חום דבש , שפתיים בינוניות בערך . .
    ויש לי קצת חצ'קונים . . לא בולטים ממש , אבל רואים .
    רציתי לדעת אם כדי להשתמש במייק אפ בגיל הזה ? ואיזה חברה מומלצת .
    תודה מראש =]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה :)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי עמית

    שירה שוסטר
    29/08/2007

    אני חושבת שכדאי לדחות את השימוש במייק אפ כל עוד זה נח לך.
    במידה ואת מרגישה צורך להשתמש במייק אפ ושהוא יתרום לך להרגשה הכללית , היית הולכת לחנות איפור מקצועית!!! שיתאימו לך את המייק אפ הנכון ביותר עבורך. יש לך אפשרות לבחור במייק אפסמיך שיתן יותר כיסוי או במייק אפ נוזלי כדוגמת פייס אנד בודי של mac שנותן כיסוי עדין ביותר ואולי את זה תעדיפי.אני אברר לך בימים הקרובים לגבי מייק אפ לגיל הזה ואעדכן אותך.

    לגבי איפור לבית הספר - אפרסם כתבה על כך בימים הקרובים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו