בקשה להמלצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקשה להמלצה
    שירי
    27/03/2007


    - על איזה סוג/חברת שפתון את ממליצה, שיישאר ולא ירד גם לאחר שתייה וכד' , אך באמת אינו מייבש את השפתיים (בעייה גדולה אצלי).

    - אני משתמשת כבר שנים במסקרה עמידה במים כי יש לי נטייה חזקה לדמוע (בכמויות). אך קראתי בפורום שיש בזה סיכון מסויים לריסים (סיכון שאני עדה לקיומו על הריסים שלי, שפעם היו רבים וארוכים). אני משתדלת לשמור על שגרת נקיון יסודית של העיניים. האם הסיכון לריסים קשור רק לנקיון, או האם לדעתך כדאי לי לעבור למסקרה לא עמידה? ואם כן - על איזה חברה את ממליצה? ניסיתי כ"כ הרבה ועוד לא מצאתי את הנכונה!

    תודה רבה מראש...!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשה להמלצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה

    שירה אוחיון
    27/03/2007

    לגבי שפתון עמיד שלא יבש מדיי יש בעיה. שפתונים וגלוסים עשוים ברובם משומן ולכן קשה מאוד לקבע אותם על השפתיים.
    אני מכירה את סדרת השפתונים החדשה של רבלון COLORSTAY שהם מתקבעים ונשארים לשעות רבות ועם זאת גם לא משאיר תחושה לא נעימה על השפתים. תנסי...

    לגבי המסקרה, אם יש לך מסיר איפור טוב שלא גורם לך למשוך את הריסים כדי להסיר שאריות מסקרה אלה ממיס את השאריות בעצמו אז מסקרה עמידה לא תגרום לנזק.
    העניין עם מסקרות הוא שלכל אחת יש את הסוג המועדף עליה.
    אני משתמשת במסקרה של איב סאן לורן על עצמי. היא לא עמידה במים אבל עדיין עומדת במצבים של דמעה ואפילו גשם. אך אם זאת כשאני מנקה את הפנים בסבון בסוף היום היא יורדת בקלות.
    המסקרות של חברת אלמיי גם מומלצות בהשרדותם אם כי הן נותנות לריסים מראה טבעי ולא גושי מדיי. תצייני בפני איזה מראה ריסים את אוהבת ואני אשתדל להמליץ על מסקרה שתהיה גם עמידה וגם תספק לך את התוצאה הדרושה.
    ...בהצלחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירה...

    שירי
    27/03/2007


    תודה שירה! אנסה בחנות את מה שהמלצת ואני מקווה שאחת מהמסקרות תקלע.
    אני אוהבת את הריסים ארוכים, מודגשים (בטבעיות) ומופרדים. החברות שציינת יקלעו למטרה לדעתך?
    לגבי ה - REVLON, אני מכירה את השפתון העמיד שלהם, והוא באמת מוצלח יותר מאחרים שניסיתי, אבל הוא עדיין מייבש לי קצת את השפתיים ואני נאלצת לשים גלוס מעל - מה שהופך אותו לפחות עמיד. ANY IDEAS?
    וגם - לגבי ההמלצה לפדר את השפתיים לאחר שכבת שפתון אחת כדי להשיג יותר עמידות - איך עושים את זה? האם אני חייבת פודרה באבקה בשביל זה, או האם אפשר גם עם פודרה דחוסה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד המלצה

    שירה אוחיון
    29/03/2007

    אם את רוצה ליפסטיק שלא ירד את תיאלצי להפרד מהגלוס. השמנוניות שלו גורמת לליפסטיק לרדת הרבה יותר מהר מהזמן שהוא היה יורד בלי גלוס.
    לגבי פידור של ליפסטיק- כן, חייבים לפדר באבקה והנה לך טיפ: גם טאלק יכול לפדר לך את הליפסטיק והתוצאה אפילו טובה יותר מפודרה (ידוע שטאלק סופג שמנוניות). תניחי את הליפסטיק, תספגי אותו מעט בעזרת טישו, תניחי כמות יפה של פודרה באבקה או טאלק, תעיפי את השאריות בעזרת מברשת רחבה ולסיום תניחי שכבת ליפסטיק נוספת. זה לא יזוז...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו