דחוף דחוף!הורדת שיער מהפנים עם קרםם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף דחוף!הורדת שיער מהפנים עם קרםם
    אגם
    10/09/2009

    אני לא חובבת שיער בכלל לא בגוף ולא בפנים ולא בשום מקום
    זה מגעיל אותי זה מחרפן אותי ואני פשוט מורידה בלי לחשוב פעמים.שלשום נכנסתי לסופרפאם לקנות שעווה לפנים להוריד את הפאות שיש לי ראיתי משחה מיוחדת להסרת שיער מהפנים אמרתי שאנסה.
    נסייתי התחיל לשרוף לי אחרי בערך 2 ד'ק על אף שכתוב לחכות 5 דק
    שרף לי מאוד מאוד והורדתי את המשחה שהורדתי ראיתי אדום מאוד ועור שרף לי ונשאר רגיש
    עד עכשיו אדום לי אני משערת שנכוותי זה ממש מזכיר כוויה וזה שורף.
    אני מכסה את זה עם מיקאפ אבל אני מתחרפנת זה שורף לי
    אני שמה אלוורה מה עוד לעשות?! אני ממש מודאגת מזה!!


    תודהה אגם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אגם, ראשית תירגעי.

    שוש מאור
    13/09/2009

    כנראה שיש לך רגישות לאחד החומרים שבתוך הקרם, כבר שמעתי על מספר מקרים כאלו מבין לקוחותי. הכל יעבור ואין לך מה לדאוג. בינתיים את יכולה להרגיע את זה עם משחה שמכילה מעט סטרואידים (לבקש אצל הרוקח או הרופא). אבל גם אם לא תשימי כלום זה יעבור לאחר מספר ימים. מה שעוד חשוב שתקפידי לשים מסנן קרינה על הפנים כדי שלא ישאר כתם במקום הכויה. להבא תדעי שהקרם הנ"ל לא מתאים לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו