חתונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חתונה
    סימה
    08/09/2007

    שלום אני מתחתנת עוד שבוע ורציתי לשאול בזמן אחרון לא יודעת מאיזה סיבות אולי לחץ לא יודעת העור שלי נהיה ורוד אדמומי באף וקצת ב לחיים- המאפרת עושה לי מייק אפ של רבלון COLORSTAY וגם פודרה שקופה האם זה יספיק כדי להסתיר את האודם או אולי יש עוד דבר נוסף? הם לא משתמשים בקונסילר היא אמרה אם אני רוצה אני יכולה להביא מה עליי לעשות ועוד דבר אני יוצאת מסלון כלות ב 2.30 כי יש לנו צילומים ביפו ואני גרה באשדוד האם מייק אפ רבלון יהיה עמיד למרות כל החום הזה עד הערב ? מה אפשר לעשות שהוא יהיה עמיד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית מרחלי

    רחלי אלמקייס
    08/09/2007

    בראש ובראשונה אאחל לך מזל טוב, לאור הנתונים שרשמת בשאלה:
    1. מאפר טוב צריך להביא איתו את כל בציוד. - ביום הזה את מלכה אינך צריכה לדאוג להביא שום פריט של איפור.

    2. מאפר טוב לא משנה באיזה חברה ישתמש משנה אופן פעולתו, מאפר אמור לדעת טכניקות על מנת לגרוםלאיפור לשרוד זמן רב על פנייך.

    3. לגבי האדמומיות מומלץ לפני האיפור ביום החתונה לעשות דאבל מסכת יופי להניח מסכת ג'ל עשירה בלחות ומעלה מסכת אצות - טיפול שאורך 20 דקות קליל ומרגיע ( אם את רוצה אשמח להעניק לך את הטיפול - כתבי לי את האימייל שלך)
    חברתי לפורום שירה תקרא את השאלה שלך ותעזור לך בהיבט המקצועי.
    אם את מתלבשת ביפו ישנם מאפרים רבים שאני מכירה שעלהם אני סומכת שיעשו עבודה נהדרת: שירה מנהלת פורום איפור, מישל אדרי המאפרתשל לירז צרכי ועדי אשכנזי, אסף באבו המאפר של מירי בוהדנה יעל בר זוהר ועוד רבים - אם צריכה עזרה אוכל לתווך בינכם רישמי לי את האימייל.
    שהיה במזל ושנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי, מצטרפת למזל טוב....

    שירה שוסטר
    09/09/2007

    אז ככה, יש מצב שהשתזפת או שהית במקומות לא מוצלים לאחרונה? יכול להיות שהעור שלך
    פשוט תפס צבע וקצת נשרםת בלי לשים לב?
    מה גוון העור שלך? את בהירה? גינגית?

    רחלי צודקת בתשובה שענתה לך : את לא צריכה להביא שום מוצר איפור מהבית, והמאפרת באמת צריכה לדעת מה היא עושה.
    לגבי המייק אפ - הקולורסטיי הוא מייק אפ מצויין ולא צריכה להיות שום בעיה איתו.
    פודרה שקופה - היא פודרה סטנדרטית שמשתמשים בה לקיבוע המייק אפ והיא נמצאת בשימוש אצל רוב במאפרים.

    לגבי האדמומיות - המאפרת שלך צריכה להשתמש בקונסיר (מתקן גוון) בעל גוון ירקרק על מנת לאזן ולהסוות את האדמומיות בפנים.
    לא ברורה לי הטענה שלה לגבי הקונסילר. נשמע מוזר ולא מקצועי. אלא אם היא טענה בפנייך משהו אחרת - סיבה מוצדקת שלטענטה לא מצריכה שימוש בקונסילר.

    לגבי עמידות האיפור - המאפרת אחראית על התחום הזה מן הסתם - בתוקף היותה מקצועית, וצריכה ללמד אותך איך להספיג זעה ולפדר בשנית- ז"א צריכה לצייד אותך עם קיט עם כל המוצרים : ספוגית, פאפ לפידור, כמובן האודם והגלוס איתם היא אפרה אותה, מקלוני אזניים ומגבונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה על השגיאות כתיב - כתבתי מהר

    שירה שוסטר
    09/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על תשובות ושנה טובה

    סימה
    10/09/2007

    תודה רבה על תשובות ושנה טובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו