חיוורת..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיוורת..
    חנה
    08/09/2007

    שלום
    יש לי עיינים גדולות ויפות בצבע ירוק
    הבעיה שלי היא שיש לי ריסים דיי דלילים ומאוד בהירים, אני שמה מסקרה אבל הם נתלשים לי בלי סוף ורק הופכים להיות קצרים יותר ודלילים..קראתי שאת ממליצה להפסיק עם מסקרה במשך שבועיים.
    הבעיה היא שאם אני לא שמה כלום בעיניים אני נראית נורא חיוורת..ועפרון שחור ממש לא מתאים לי..ניסיתי הרבה פעמים ותמיד הגעתי למסקה שמתאים לי יותר בלי..
    מה את ממליצה לי לעשות? האם יש משהו אחר חוץ מהדברים הנ"ל כדי שלא אהיה חיוורת?

    אציין גם שאני בהירת עור ואני שמה אודם אדום וזה מאוד מתאים לי אבל זה לא עוזר בהפחתת החיוורון.
    אודה על תשובה, חנה..:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיוורת..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספה..

    חנה
    09/09/2007

    האם תמליצו לי לצבוע ריסים? אם כן, איפה ואיך עושים אתזה וכל כמה זמן?
    והאם זה לא גודל בהיר ודליל יותר וגורם נוסף לנשירתם....?

    תודה..:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי חנה

    שירה שוסטר
    09/09/2007

    ציינת שאת בהירה ומרגישה חיוורת - מה לגבי מייק אפ - את משתמשת?
    מה לגבי סומק? אלו הם מוצרי איפור חשובים שיעזרו לך להתגבר על החיוורון.
    ציינת שאת משתמשת באודם אדום - מקסים ככל שיהיה - הוא כמובן מעצים את תחושת החיוורון עצם היותו כהה.
    אם היית עוברת לאודם בהיר יותר - אז היית מרגישה פחות חיוורת - לגבי הריסים - מה לגבי שזירת ריסים?
    זוהי טכניקה בה מבצעים שימוש בריסים הקיימים ועליהם מדביקים ריסים ארוכות יותר וגם ביניהם.
    נראה טבעי - ואם לא מוגזם אז גם יפה מאוד -

    לגבי העיניים אם את לא אוהבת עפרונות כהים את יכולה להניח צללית אפילו אפרפרה בקו הריסים העליון ולטשטש. - תנסי ותראי אם תאהבי את המראה הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדאי לך להשתמש במסקרה עם

    מעין
    11/09/2007

    חומרים מטפחים ומזינים לריסים
    כי חבל שהם נתלשות לך
    יש לך למשל של חברת ע.פ.ר.ה מסקרה עם קונדישנר לריסים
    ואיולי יש גם עוד חברות פשוט תשתמשי במוצר טוב
    וכשאת מסירה איפור מהעינים והריסים אל תשפשפי אותן פשוט תצמידי את החומר עם צמר גפן
    ותתני לו לפעול כמה שניות
    ואני מצטרפת גם למה ששירה אמרה
    מה דעתך באמת על שזירת ריסים זה מאד הולך היום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו