שאלה על איפור וצילומים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה על איפור וצילומים
    מעין
    11/09/2007

    שלום אני רציתי לדעת בכמה איפור צריך להשתמשיותר בשביל צילום?
    כי אני רואה תמונות מאד יפות של חברות איפור ושל מאפרים אבל זה נראה יותר מידי צבע
    בשביל יום יום
    אז כמה באמת שמים במציאות וכמה בצילום?
    האם מאפרים שרוצים סתם להראות דוגמא לאיפור יום או ערב או כלה או יופי או כל דבר
    שמים יותר איפור ממה שהם שמים במציאות בגלל שזה יראה בצילום או שככה גם במציאות הם מאפרים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על איפור וצילומים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מעיין

    שירה שוסטר
    15/09/2007

    מן הסתם שאת מצלמת דוגמנית זה בשביל תיק עבודות, ואנשים שבאים למאפרת זה בגלל שהם הולכים לאירוע....
    מה שאני אומרת זה -שכן - צריך הרבה חומר כי בצילום יורד חצי מהאיפור בגלל הפלאשים, ובנוסף שאנשים יוצאים הם מתאפרים - וזה אומר- חומר וצבע, כמובן שצריך להקפיד על עבודה נקייה ומעברי צבעים.

    ביום יום מן הסתם לא מתאפרים ככה , אבל מצד שני אנשים לא מגיעים למאפרת בשביל ללכת למכולת.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלה?

    מעין
    16/09/2007

    ולאפר עם המון צבע לאירועים זה לא יצא גס מידי
    כמו ליצן
    זאת אומרת נכון שבאירוע גם מצטלמים אבל מצד שני גם יש אנשים שרואים את אותה אחת מקרוב
    זה לא יראה להם עדוי מידי?
    כי דוקא הבעיה באיפור אצל הרבה נשים זה שהם משפכטלות את עצמן ואם הן באות לצאפרת
    אז הן מצפות שזה יהיה יותר מקצועי לא?
    אז מה לעשטות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יפה שאלת !!!

    שירה שוסטר
    17/09/2007

    אז ככה , שמאפרים לאירוע מאפרים בד"כ בשעות הצהריים (בהנחה שמדובר בכלה), כמות האיפור תהיה גדולה בד"כ ללא כל קשר לגוון אגב. במשך הזמן האיפור מתעכל כך שבזמן הצילומים היא עדיין עם כמות יפה, ועד שהיא מגיעה בערב לאולם האיפור נחלש מעט.

    כמו כן, המאופרות מודעות לעניין, ותתפלאי לדעת שרבות מהן מעדיפות להראות טוב באלבום ועם קצת יותר מייק אפ ממה שהן רגילות בד"כ באירוע עצמו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יפה שאלת !!!

    שירה שוסטר
    17/09/2007

    אז ככה , שמאפרים לאירוע מאפרים בד"כ בשעות הצהריים (בהנחה שמדובר בכלה), כמות האיפור תהיה גדולה בד"כ ללא כל קשר לגוון אגב. במשך הזמן האיפור מתעכל כך שבזמן הצילומים היא עדיין עם כמות יפה, ועד שהיא מגיעה בערב לאולם האיפור נחלש מעט.

    כמו כן, המאופרות מודעות לעניין, ותתפלאי לדעת שרבות מהן מעדיפות להראות טוב באלבום ועם קצת יותר מייק אפ ממה שהן רגילות בד"כ באירוע עצמו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אופס התפלק פעמיים + תוספת

    שירה שוסטר
    17/09/2007

    לגבי הצבעים - לא חייבים להתאפר בכל צבעי הקשת....זה שיש כמות יפה של איפור זה לא אומר שמתקבל מראה צועק ניתן לגמרי לאפר בצבעים עדינים או בעלי גוון אחד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו