מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חב' הולילינדאפרת30/03/2007
יש לי כתם מעל השפה העליונה
הלכתי לקוסמטיקאית והיא מילאה אותי בקרמים של חב' הולילנד
כבר שבוע ימים שאני משתמשת במוצרים ויש שיפור בכתם
אך כל הפנים נהיו אדומות והכתם מחוספס משהו
וכאשר אני מחייכת נהיו לי קמטים כאלה חזקים
אני לא יכולה להתאפר והמייקאפ לא מתיישב יפה על הפנים
מצד אחד אני רוצה שהכתם יעבור
אך אני לא יכולה לצאת מהבית בצורה כזאת
על המוצרים כתוב שמשך הטיפול נע בין 4-6 שבועות
ואני רק בשבוע הראשון
בד"כ העור שלי מעורב עם פצעים ועכשיו שהעור הפך ליבש ומתקלף
אני פוחדת שזה יגרום להחמרה בפצעים
אשמח לתשובתכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאפרת
רחלי אלמקייס31/03/2007אפרת איני יודעת מה היו השיקולים של הקוסמטיקאית שטיפלה בך ואיני יודעת מה שמם של החומרים שאת משתמשת, אשמח אם תירשמי את שמות התכשירים וכיצד את משתמשת בהם.
בינתיים אמליץ לך למרוח ג'ל אלוורה טבעי, אלוורה טבעית צבעה לבן או ג'ל ביו ריפר שיעניקו לעורך מים ולחות שעורך זקוק להם כעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחב' הולילנד
אפרת01/04/2007המוצרים הם מסדרת אלפא בטא ורטינול
יש פילינג +מסכת הבהרה פעמיים בשבוע
יש קרם מחדש למריחה בלילה
קרם יום מאותה סדרה למריחה בבוקר
קרם הבהרה שאני מורחת רק על הכתם ביום ובלילה
ויש מי פנים מאותה סדרה שאני מורחת בבוקר ובלילה
כמובן לפני הקרמים
וגם סרום ויטמין c שהקוסמטיקאית אמרה לי למרוח כשהעור ממש יבש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאפרת מרחלי
רחלי אלמקייס01/04/2007נתחיל לעשות סדר,
דבר ראשון עשי פעם בשבוע פילינג ומסכה בשלב הזה.
את המי הבהרה יש להשתמש רק בערב וכנ"ל את קרם ההבהרה שאת מורחת על הכתם.
בהצלחה כתבי לי אם יש שיפור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחג שמח ותודה רבה לך!!!!
אפרת02/04/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)