מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כמה שאלות על איפוריסמין20/09/2007
אמרו לי שהמייק אפ שמגיע בצורת קרם של חברת אורלן הוא המייק אפ הטוב ביותר..
האם זה נכון?
ועוד שאלה..יש לי סימנים כחולים מתחת לעיניים..אבל אני לא בהירה בפנים ופעם אחרונה שקניתי קונסילר המוכרת נתנה לי קונסילר בהיר..וזה נראה ממש מגעיל כשאני מורחת אותו על הסימנים הכחולים.זה לא מכסה אותם בכלל..
אז איזה קונסילר מתאים לצבע עור לא כהה מידי ולא בהיר מידי?
ושאלה אחרונה..מה ההבדל בין זה שאני מדגישה את הגבה בעיפרון רגיל של עיניים לבין עיפרון גבות מיוחד?
תודה וצום קל!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שירלי - תשובות
שירה שוסטר22/09/2007לגבי המייק אפ של חברת אורלן , אינני מכירה אותו ואני עובדת עם מייקאפים מעולים אחרים - לגבי "הכי טוב" תלוי מי אמר לך וכו'....לא שמעתי משהו ספציפי - אשמח לברר.
מה שאני אומרת בעצם שזו יכולה להיות אמירה אינדווידואלית של מישהי שמשתמשת במייק אפ הזה ואוהבת אותו מאוד. אבל בתור מאפרת אני עובדת עם מספר מייקאפים שנחשבים מצוינים גם הם. לכןלכל בן אדם יכול להיות מייק אפ מחברה מסוימת שיכול להיות המייק אפ הכי טוב.
בעקרון - בהיר לא מכסה כהה - אלא צבע מכסה צבע. ולפי תורת הצבעים כהויות כחלחלות מכסים עם קונסילר בגוון בז' כתמתם כדוגמת ה"אמבר" של חברת ע.פ.ר.ה או הC4 של בועז שטיין , יש למדינה מילאנו קונסילר מצוין .
לגבי שאלה אחרונה - עפרון גבות פחות שומני מעפרון רגיל כך שהצבע לא ימרח. אני ממליצה להשתמש בצללית למילוי הגבה מכיוון שמתקבל מראה יותר טבעי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי שירלי
עפרה אמסלם25/09/2007לשאלתך בlקשר לחב' אורלן, לא ידוע לי, כי הוא המייק אפ הטוב ביותר, נסי את המייק אפ של יוסי ביטון מבית אטלייר. לשאלתך בקשר לכהויות מתחת לעיניים, מומלץ להשתמש בקונסילר בצבע כתום,
הידוע כמנטרל את הכהויות הכחולות מתחת לעיניים. ההבדל בין עפרון רגיל לעפרון המותאם לגבה, הינו במרקם. העיפרון לגבה יבש יותר לעומת הרגיל,
לשאלות נוספות -עפרה אמסלם מאפרת ומדריכה לאיפור
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לכן !!! שירה את מקסימה ממש..!!
יסמין27/09/2007את ממש סבלנית ורואים שאת נותנת תשובות מהלב!!!!
חג שמח שיהיה לכולכם!!
שירלי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה שירלי - תמיד אני מוכנה לעזור
שירה שוסטר27/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)