כמה שאלות על איפור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות על איפור
    יסמין
    20/09/2007

    אמרו לי שהמייק אפ שמגיע בצורת קרם של חברת אורלן הוא המייק אפ הטוב ביותר..
    האם זה נכון?
    ועוד שאלה..יש לי סימנים כחולים מתחת לעיניים..אבל אני לא בהירה בפנים ופעם אחרונה שקניתי קונסילר המוכרת נתנה לי קונסילר בהיר..וזה נראה ממש מגעיל כשאני מורחת אותו על הסימנים הכחולים.זה לא מכסה אותם בכלל..
    אז איזה קונסילר מתאים לצבע עור לא כהה מידי ולא בהיר מידי?
    ושאלה אחרונה..מה ההבדל בין זה שאני מדגישה את הגבה בעיפרון רגיל של עיניים לבין עיפרון גבות מיוחד?
    תודה וצום קל!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות על איפור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שירלי - תשובות

    שירה שוסטר
    22/09/2007

    לגבי המייק אפ של חברת אורלן , אינני מכירה אותו ואני עובדת עם מייקאפים מעולים אחרים - לגבי "הכי טוב" תלוי מי אמר לך וכו'....לא שמעתי משהו ספציפי - אשמח לברר.
    מה שאני אומרת בעצם שזו יכולה להיות אמירה אינדווידואלית של מישהי שמשתמשת במייק אפ הזה ואוהבת אותו מאוד. אבל בתור מאפרת אני עובדת עם מספר מייקאפים שנחשבים מצוינים גם הם. לכןלכל בן אדם יכול להיות מייק אפ מחברה מסוימת שיכול להיות המייק אפ הכי טוב.

    בעקרון - בהיר לא מכסה כהה - אלא צבע מכסה צבע. ולפי תורת הצבעים כהויות כחלחלות מכסים עם קונסילר בגוון בז' כתמתם כדוגמת ה"אמבר" של חברת ע.פ.ר.ה או הC4 של בועז שטיין , יש למדינה מילאנו קונסילר מצוין .

    לגבי שאלה אחרונה - עפרון גבות פחות שומני מעפרון רגיל כך שהצבע לא ימרח. אני ממליצה להשתמש בצללית למילוי הגבה מכיוון שמתקבל מראה יותר טבעי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שירלי

    עפרה אמסלם
    25/09/2007

    לשאלתך בlקשר לחב' אורלן, לא ידוע לי, כי הוא המייק אפ הטוב ביותר, נסי את המייק אפ של יוסי ביטון מבית אטלייר. לשאלתך בקשר לכהויות מתחת לעיניים, מומלץ להשתמש בקונסילר בצבע כתום,
    הידוע כמנטרל את הכהויות הכחולות מתחת לעיניים. ההבדל בין עפרון רגיל לעפרון המותאם לגבה, הינו במרקם. העיפרון לגבה יבש יותר לעומת הרגיל,
    לשאלות נוספות -עפרה אמסלם מאפרת ומדריכה לאיפור
    [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לכן !!! שירה את מקסימה ממש..!!

    יסמין
    27/09/2007

    את ממש סבלנית ורואים שאת נותנת תשובות מהלב!!!!
    חג שמח שיהיה לכולכם!!
    שירלי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה שירלי - תמיד אני מוכנה לעזור

    שירה שוסטר
    27/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו