נימים סביב העיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נימים סביב העיניים
    עינת
    27/09/2007

    שלום, אני ג'ינג'ית עם נמשים ועיניים כחולות. סביב העיניים (גם בעפעף וגם מתחת לעיניים) יש לי גוון ורדרד-כחלחל עקב שקיפות העור- פשוט רואים את כלי הדם מתחת. בנוסף העור מתחת לעיניים קצת מבריק (לא עקב שמנוניות). מה אוכל לשים כדי לטשטש את הצבע?
    בנוסף, ניסיתי לשים צללית לבנה בתור בסיס אבל זה ממש לא מתאים לגוון עור שלי- זה נראה כאילו חיברו לי עפעף של מישהי בת 70...הצללית נתנה לעור מבט מקומט וחסר חיים.
    עזרה?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נימים סביב העיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לג'ינג'ית

    שירה שוסטר
    27/09/2007

    הי עינת, את מקרה קלאסי של צורך בקונסילר.
    אני מעתיקה לכאן תשובה שנתתי השבוע ומתאימה גם לך :

    בעקרון - בהיר לא מכסה כהה - אלא צבע מכסה צבע. ולפי תורת הצבעים כהויות כחלחלות מכסים עם קונסילר בגוון בז' כתמתם כדוגמת ה"אמבר" של חברת ע.פ.ר.ה או הC4 של בועז שטיין , יש למדינה מילאנו קונסילר מצוין .
    לגבי ההברקה - פדרי במעט פודרה על מנת לקבע את הקונסילר ולמנוע ברק

    לגבי הצלליות :מאוד יחמיאו לעיניים שלך צלליות בגוונים חמים - הברונזה האפרסק, הכתמתם.
    גם האפור יחמיא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קונסילר על העפעף?

    עינת
    28/09/2007

    תודה רבה! :)
    האם לשים את הקונסילר רק מתחת לעין ואת העפעף לכסות בצללית בלבד או לכסות גם את העפעף קודם בקונסילר ואז לשים צללית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמיד מתחת לצללית להניח בסיס

    שירה שוסטר
    29/09/2007

    הבסיס מתחת לצללית יכול להיות מייק אפ או קונסילר.
    בגלל שיש לך לפי תאורך עור שקוף שדרכו ניתן לראות את הנימים ושאר "צרות"
    כדאי להניח קונסילר לטשטוש הפגמנטציה ומעליו מיק אפ שיתן גוון אחיד לפנים.
    מעל ניתן לפדר (לא חובה) או ישר להניח את הצללית. ככה היא תתקבל במלוא חוזקה ותחזיק למשך כל היום.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודות וצלליות ירוקות :)

    עינת
    30/09/2007

    תודה רבה!

    ניסיתי קונסילר בז' ומעליו צללית וזה ממש מסתיר. אפילו קונסילר לבד נראה טבעי יותר מכלום...

    אגב, במהלך ביקורים בסופר פארמים שונים בימים האחרונים אני וחברות שלי ראינו שלבעלות עור בהיר ומנומש, צללית ירוקה בהירה ממש מאירה את העין: שמנו צללית לבנה כבסיס על כל העפעף כולל עצם הגבה, בצד שקרוב לאף צללית ירוקה בהירה עד אמצע העפעף, בצד החיצוני של העין צללית כהה בצורת V שוכב על הצד וטשטשנו. על כל זה עוד קצת צללית לבנה לטשטוש ההבדלים וזה נראה ממש יפה וטבעי. קשה לראות בכלל ששמתי ירוק והעין נראית הרבה יותר גדולה ומוארת :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו