חג שמח לכולן, יש לי כמה שאלות :)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חג שמח לכולן, יש לי כמה שאלות :)
    לולי
    12/12/2009

    אוקי,
    אני בת 14 וכמה חודשים ויש לי בעיה עם אזור הפנים שלי.
    התחלתי להתאפר בסוף כתה ו' תחילת כתה ז' שזה יוצא גיל 12.
    אני התאפרתי המון!
    שמתי המון מייקאפ של אמא שלי, שהיה אסור לשימוש.
    שמתי מסקה,פודרה,סומק,עיפרון שחור.
    ניראתי נורא !!!!!! כמו נערת ליווי ... לצערי רק עכשיו אחרי שנתיים הבנתי זאת..

    אני רואה על האף שלי הרבה נקבוביות פתוחות
    וכמה שחורים
    מתחת לעיניים שלי כמו מן כמת קטן... :(
    האם אני יוכל להחזיר את עור הפנים שלי למצב טוב? בלי כמתים ונקבוביות פתוחות ..?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי לולי ילדתי, אכן את עדיין

    שוש מאור
    13/12/2009

    ילדה ואין ספק שאין לך עדיין שום קמטים ( אלא קמטי הבעה נורמליים וטבעיים שיש גם לתינוקות כשהם בוכים או צוחקים..). העור שלך כנראה מתחיל את תקופת גיל ההתבגרות וגם זה נורמלי. אם צריך לנקות שחורים ולקבל ייעוץ לגבי עור הפנים שלך לכי לקוסמטיקאית טובה ותקבלי את כל זה. בכל מקרה - אל "תטפלי" בעור שלך בעצמך.. אין לזה שום קשר לכך שהתאפרת המון בזמנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו