התייעצות בנוגע לקרמים לפנים- בת 38

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות בנוגע לקרמים לפנים- בת 38
    ליאת
    13/12/2009

    שלום רב,

    בשנה האחרונה לצערי אני מתחילה לראות את איתותיהם של קמטים בפנים, ירושה בלתי רצויה מאימי.

    האמת היא שהנטייה לקמטים בעיניים החלה לפני כ-8 שנים, אך השנה אני מרגישה שהעפעפיים שלי מתחילות ליפול (כשמותחים אותם הם לא חוזרים למקום), קמטי חיוך וכו'.
    בנוסף העור שלי בפנים מאוד דק, עור "רגיל" כשהמראה שלו נראה יבשבש, חסר חיוניות.

    כל שנות חיי אני מורחת קרמי פנים + עיניים , שותה הרבה מים אוכלת בריא לרוב, ועדיין אלו התתוצאו כשגיל 40 בפתח.

    כרגע משתמשת בקרמים של לוריאל.

    אשמח להמלצות לגביי סדרת קרמים טובה למצב זה, על מנת למנוע את "הנפילה" והגנטיקה הלא מחמיאה בענייני קמטים ועור לא חיוני....

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ליאת, יש כיום מוצרים

    שוש מאור
    13/12/2009

    רבים שתפקידם לעכב את הזדקנות העור. קצת חבל שידעת על הגנטיקה שצפויה לך ולא התחלת להשתמש בחומרים נכונים כבר לפני 8 שנים. כי ז אולי אפשר היה לעכב מעט את סימני הגיל. אבל בואי נסתכל קדימה.. ראשית הייתי ממליצה לך להשתמש בערב בקרמים או נוזלים שמכילים חומצות אלפא וביתא וברטינול אינני יכולה להמליץ לך על מוצרי מדף שניתן למצוא בפארמים, מה גם שהם אינם אפקטיביים וחזקים מספיק. החומרים הפעילים בהם הם בכמויות מזעריות (ולכן לא פעילות..). אם חשוב לך - אני מציעה, פני לקוסמטיקה מקצועית, רפואית (קוסמטיקאית רפואית) שתתאים לך טיפול אנטי-אייג'ינג נכון ופעיל ותדריך אותך נכונה (להיזהר מהשמש וכו'). עדיין, קחי את הכל בפרופורציות ואל תצפי לקסמים מהירים.. 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו