האם זה נכון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם זה נכון
    אלה
    03/04/2007

    האם זה נכון שמייק אפ הורס את הפנים?
    כאילו הוא מביא לפנים קמטים לפני הזמן.
    האם זה נכון? והם כדאי לבנות בגילים כמו 13-15 להשתמש במייק אפ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זה נכון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכון או לא...

    שירה אוחיון
    04/04/2007

    לא.. זה לא נכון. מייק-אפ לא הורס את הפנים, ובטח שלא גורם לקמטים.ההיפך. כששמים מייק-אפ מונח על הפנים הוא דווקא מגן מפני אבק, פיח, שמש ועוד המון דברים, הוא בעצם כמו שכבת הגנה על הפנים. מייק-אפ אולי מדגיש את הקמטים שכבר קיימים אבל בטח שהוא לא מביא קמטים חדשים.
    לגבי נערות בנות 13-15 , שסביר להניח שיש להן פצעונים אני ממליצה על מייק-אפ נוזלי קל מאוד ועוד אני ממליצה לנקות את הפנים טוב בכל ערב, ולא להניח שכבות של מייק-אפ שיגרמו לפנים לא לנשום, אלא להניח שכבה דקה ועדינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואאם..

    אלה
    04/04/2007


    תודה רבה, למשל אני ילדה בת 13 ואני רוצה לשים מייקפ אפ יש כאלה האומרים בגיל 20 תיראי כמו מישהי בת 30 האם זה נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה לא מדוייק..

    שירה אוחיון
    10/04/2007

    זה נכון שמי שרגילה לראות את עצמה עם מייק-אפ, יהיה לה מאוד קשה להגמל (וגם למכולת היא תמרח מייק-אפ) כי הפנים מקבלות גוון אחיד, ומרקם חלק.
    אבל למייק-אפ אין השפעה שלילית על העור אלא אם כן לא דואגים לנקיון של הפנים כל ערב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סדר בבלגן לאתי

    רחלי אלמקייס
    06/04/2007

    חג שמח,
    נתחיל בכך שבוקר וערב יש לרחוץ את הפנים בסבון קוסמטי שמתאים לעורך דוגמאות לסבון:
    *ג'ל ניקוי של יונקה שמסיר גם איפור, ג'ל ניקוי מור של חברת סומה הרבה, ג'ל ניקוי ויטמין Cשל הולילנד.
    כל בוקר מרחי קרם לחות וסרום בלילה השתמשי באותו צמד של לחות וסרום דוגמאות שיתאימו לעורך:
    * קרם לחות וסרום מסדרת הידרהקונטניו של חברת פיטומר, קרם לחות מסדרת מור של סומה הרבה וסרום ויטליס, קרם לחות אלסטין יום או פמפלמוס וסרום מס' 1 של חברת יונקה, קרם לחות הידרופטימל קל של חברת סוטיס.
    נמשיך בכך שעליך לזכור שיש למרוח מקדם הגנה ביום.
    קרם עיניים - אזור העיניים הוא איזור שדל ברקמת שומן ולכן נוטה להתקמט מהר יותר יש לתת עליו דגש ולמרוח בוקר וערב קרם עיניים, דוגמאות לקרם עיניים:
    * קרם עיניים נוטרי של יונקה, קרם עיניים של הולילנד, קרם עיניים של סוטיס, קרם עיניים ויטליס של סומה הרבה, קרם עיניים של דרמלוגיקה.
    נמשיך בטיפול שבועי פעם בשבוע רצוי לעשות פילינג שתפקידו להסיר תאים מתים מהעור וע"י כל לגרום לעור להיות אחיד יותר, רענן יותר מוכן לקליטה טובה של החומרים שיונחו עליו אח"כ (קרם לחות), דוגמאות לפילנג מומלץ: פילינג מור של סומה הרבה, פילנג של חברת פיורטי, פילינג אננס של אנה לוטן(אותו רצוי לעשות פעמיים בשבוע), פילינג דלימיקרופולייט של דרמלוגיקה (אותו מומלץ לעשות פעמיים עד שלוש בשבוע).
    לאחר הפילינג רצוי לעשות מסכה על מנת לרענן ולכווץ נקבוביות, דוגמאות למסכה : מסכה 103 של יונקה, מסכה לחותית של פיורטי.
    מומלץ לרכוש לחות וסרום מאותו חברה.
    מקווה שעזרתי אם תרצי עזרה בפועל שלחי לי את האמייל שלך דרכו נתאם ואני אזור לך לרכוש בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו