עור בעייתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עור בעייתי
    לילי
    04/04/2007

    שלום
    יש לי עור שומני בעייתי טופלתי בראקיוטאן הכל הסתדר, אחרי שנה הבעיות חזרו רופא העור המליץ על על טיפול חוזר בראקיוטאן אבל בגלל שאני מסירה את השיער באיזור הפנים באינפרא אדום אז אני לא יכולה נתן לי אנטיביוטיקה כמ החודשים לא עזר אני לא יודעת מה לעשות התחלתי להישתמש בסבון ומסיכה של חברת AHAVA טובות אבל כל הזמן מופיעות עוד חצ'קון אני לא מבינה למה אני בת 30, יש מחזור אין מחזור כל הזמן הבעיה הזאת נמאס לי, שותה הרבה מים, אוכלת בריא
    מה את ממליצה לי ? אני לא מקפידה ללכת לקוסמטיקאית האם באמת יעזור ? כמה פעמים בשנה אני צריכה ללכת לקוסמטיקאית? יש פילינג של חומצה אלפה הידרוקסי מחברת דרמהלוגיקה איפה אני יכולה לרכוש והאם טוב לעור שלי?
    תודה לך מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עור בעייתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה

    אפרת
    05/04/2007

    כשקראתי את תלונותייך הרגשתי שאני כתבתי את זה
    אני בדיוק כמוך בת 30
    אחרי קורס של רואקוטן היתה חצי שנה שהפצעים באמת עברו
    ואז הכל חזר ובגדול
    כאשר הלכתי לרפוא מה שהוא המליץ זה קורס נוסף של רואקוטן
    אך אני התחלתי בהסרת שיער
    גם אני הקפדתי על תזונה נכונה והכל אורגני
    אך זה לא שורש הבעיה -הבעיה אצלנו כנראה הורמונלית
    מה שעזר לי באופן אישי 3חודשים של מינוציקלין
    עור הפנים מתאזן והפצעים נעלמים
    במקביל ללכת לביקור אצל קוסמטיקאית ע"מ שהיא תוציא את כל
    השחורים שמתפתחים בהדרגה לפצעונים במידה ולא מוציאים אותם
    בנוסף לרכוש קרמים המותאמים לעור בעייתי ושמן וסרום ויטמין c
    למריחה לפני הקרמים -זה עוזר לריפוי מהיר של הפצעים ולהעלמתם
    אני לוקחת גם מולטי ויטמין של סולגאר מיוחד לבריאות העור
    הויטמין A בעל ריכוז גבוה ,ובנוסף כמוסות של שמן נר הלילה
    תנסי ואני מקווה שזה יעזור לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין זינדקלין

    אפרת
    07/04/2007

    למריחה חיצונית על הפצעים באופן נקודתי
    לעומת כל התכשירים שניסיתי בעבר
    המשחה פשוט מעלימה את הפצע
    את מרגישה נפיחות ואודם במקום כלשהו שעומד לצאת את פשוט מורחת אותו וזה נעלם !!!
    ניסיתי המון המון משחות למיניהם שרק עושות נזק וגורמות לפצע "להתבשל"יותר מהר וזה פשוט מדכאומכוער עד שזה עובר
    ולא בא לך לצאת מהבית
    דרך אגב את המשחה את יכולה להשיג רק אצל רופא עור
    תנסי אותה מומלץ בחום!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לילי

    הילה
    09/04/2007

    אם טופלת ברואקוטן, את בת 30 והפצעונים ממשיכים לחזור, סביר להניח שטיפול סימפטומטי לא יעזור לבד. נכון שניקוי העור והזנתו (כמובן במוצרים שמתאימים לעור פנייך) חשובים מאד, אך לא מספיקים לבד..
    את גם מציינת שיש מחזור, אין מחזור... מנתונים אלו בלבד לא קשה להבין שגופך סובל מחוסר איזון הורמנלי שמשגע את הגוף ומביא את הדברים לידי ביטוי בעור פנייך.
    אם תטפלי בגופך כראוי - לא רק תזונה - על מנת להביא אותו למצב של איזון, ובמקביל תטפלי בפנייך בתכשירים חיצוניים, תראי שינוי נפלא.

    רואקוטן פוגע בכבד ועושה נזק למערכות נוספות בגוף, לעניות דעתי הוא רק הוסיף לחוסר האיזון ההורמונלי ממנו את סובלת היום ואני ממש לא ממליצה לקחת שוב, גם לא אנטיביוטיקה.

    טיפול בצמחי מרפא יוכל להביא את גופך לאיזון תוך פרק זמן של 3 חודשים בממוצע. אם את מעוניינת בטיפול בצמחים אשמח להמליץ לך על אחד מעמיתיי למקצוע - אשתדל באזור מגורייך.

    רק בריאות, הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו