מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרם עינייםסיגל07/10/2007
רציתי לדעת איך משתמשים בקרם עיניים? איפה בדיוק צריך למרוח?וכמה פעמים ביום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים?
סיגל09/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליהי, אני מבקשת - לא לזלזל
שירה שוסטר11/10/2007באנשים שגולשים כאן.
ממעט הידע שעדיין יש לי - התשובה שלך חלקית ולא נותנת את כל המידע שקוסמטיקאית היתה יכולה לתת לה
זה בסדר גמור לענות אבל למה להגיב בצורה כזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לא היה זלזול
שני11/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיגל - כנסי
שירה שוסטר15/10/2007את שואלת שאלות ואנחנו כאן בפורום רוצים לענות עליהם באחריות. ולא תמיד אנחנו יושבים על המחשב 24 שעות.
שאלת אותי על מוצר מסוים ופניתי לחברת הקוסמטיקה עם שאלתך כדי לתת לך תשובה אחראית - אז אנא סבלנות. יום יומים ואת מקבלת תשובה מסודרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשום מה רחלי הקוסמטיקאית לא עונה
שירה שוסטר19/10/2007אני אבדוק מה איתה - היא זו שאמורה לספק לך את המידע בנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
סיגל22/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסיגל - קרם עיניים
רחלי אלמקייס22/10/2007נתחיל ונבהיר שאיזור העיניים הוא חשוב מאוד ויש לתת לו טיפול ביתר צומת לב, האיזור עדין מפני שיש מסביבו רקמה שדלה בשומן ולכן העור נוטה להתקמט ולהתבלות בצורה מהירה יחסית משאר אזורי הפנים.
אחרי שהסכמנו על חשיבותו של קרם העיניים - נעשה סדר:
1. קרם עיניים יש למרוח בוקר וערב.
2. יש למרוח קרם עיניים בטפיחות בזויות העיניים ומתחת לעין על עצם ארובת העין.
3. אין למרוח קרם עיניים קרוב לעין (כלומר קרוב לריסים תחתונות)- למה? לקרם עיניים בגלל מרכיביו העשירים יש נטיה "לעלות" למעלה לכיוון הריבים התחתונות ולחדור לתוך העיניים.
4. אין למרוח קרם עיניים סמוך לשינה, כאשר מורחים קרם עיניים ושוכבים במאוזן הקרם עלול לגרום לכהות סביב העין.
טיפ מנסיוני - ליונקה 3 סוגים של קרמים לעיניים שעושים עבודה מצוינת כל אחד לחוד ובשילובים בינהם, מומלץ לנסות
בהצלחה רחלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה רחלי
סיגל23/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה גם מה שכתבתי לה
שני26/10/2007אך משום מה בחרתם להעלים את זה. כי הרי רק אתן יודעות הכל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהילי
סיגל27/10/2007רחלי נתנה לי תשובה מקצועית,כי יש לה ניסיון בתחום,ובגלל זה היא גם בפורום הזה,אז על תישכחי זאת!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתוקה זה פורום
לילי29/10/2007ומעצם היותו כזה - כל אחת יכולה להגיב ולתת עצות וטיפים מניסיונה וכישוריה. אחרי שהן לא ענו לך מספר ימים והתעלמו משאלתך - מצאתי לנכון אני לרשום לך תשובה. מה רע בזה? והתשובה שלי לא היתה שונה משלה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהילי
סיגל29/10/2007לא אמרתי שאסור לך להגיב , אבל גם אני ידעתי את מה שרשמת,בלי שתרשמי , פשוט רציתי תשובה מקצועית ומפורטת בעניין , ולכן חיכיתי לתשובה של רחלי,בכל זאת תודה , וקחי זאת ברוח טובה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)