רוצה לדעת כמה דברים בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה לדעת כמה דברים בבקשה
    אור
    25/01/2010

    שלום לכולם רציתי לדעת אם מישו השתמש פה בקרם הבהרה ומי פנים של רויאל קאר כי אני מתחיל עכשיו להשתמש בזה או שאת בתור קוסמטיקאית משתמשת במקרה בחברה הזאת ו.. בגיל 16.5בערך התחלתי לעשות טיפולי פנים הבעיה שזה עושה טוב לפנים אבל דומא נגיד לשחורים באף בגיל כזה יש אחרי הטיפול אחרי כמה זמן זה חוזר ורציתי לדעת באיזה גיל זה מתחיל להיות כבר יותר טוב כאילו אין סיוכי שזה יחזור עכשיו אני בן 21 ועשיתי כמה חודשים של הפסקות מטיפולי פנים ועכשיו אני רוצה לחזור לעשות שוב כי יש לי קצת שחורים באף וזה מפריע לי מאוד למרות שאני לא בת ואני בן ועוד משו בבקשה אני משתמש בכמה תכשירים מהקומסטיקאית שלי שזה סבון לפנים מי פנים מסכת מנטה ומייבש פצעים ועכשיו כמו שאמרתי אני מתחיל לשים קרם הבהרה ומי פנים של החברה שאמרתי ורציית לדעת אם זה לא יותר מידי ויכול לעשות לי נזק לפנים למרות שאני בוטח בקוסמטיקאית שלי בתודה אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוצה לדעת כמה דברים בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אור, את החומרים של רויאל קר

    שוש מאור
    26/01/2010

    אינני מכירה אישית. אבל למיטב ידיעתי הם טובים. גם אני חושבת שכדאי לך לסמוך על הקוסמטיקאית שלך ואם זהו הטיפול שהיא המליצה היא בודאי יודעת, מה גם שהיא בחנה את עור פניך ואני לא.. לגבי הקומדונים (הנקודות השחורות) - אתה עוד צעיר והעור שלך עדיין מפריש הרבה שומן. זה יכול להימשך כמה שנים ועם הזמן הפרשת הומן פוחתת. אני מכירה גם גברים בני 50 שעורם עדיין מפריש שומן וצריך לנקות גם להם שחורים מדי פעם.. מה שאני כן יכולה להבטיח זה שבגלל שעורך עדיין שמן הוא גם יתייבש ויתבגר לאט יותר, והקמטים לא ימהרו להופיע בגיל מבוגר יותר בזכות זה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו