שאלה לגבי פילינג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי פילינג
    ורד
    14/01/2007

    הי, קניתי את הפילינג של קליניק בבקבוקון הירוק והוא מרגיש לי מאוד חריף...כאילן שמתי משחת שיניים על הפנים. האם ככה הוא אמור להרגיש?
    כמה פעמים בשבוע מומלץ לעשות פילינג?

    בנוסף - יש לי חברה שאמרה שלא צריך לקנות פילינג אלא היא עוברת על הפנים עם ליפה של אמבטייה פעם בשבוע וזה עושה לה פילינג. יש משהו בדבריה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי פילינג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פילינג לורד

    רחלי אלמקייס
    17/01/2007

    היי ורד וברוכה הבאה לפורום, תשובה לשאלתך מתחלקת למספר סעיפים כדלקמן:

    א. פילינג מומלץ ורצוי לעשות פעם בשבוע, ישנם סוגי עור שבהם יש לעשות פילינג פעמיים בשבוע,
    לדוגמא: עור אקנתי.

    ב. לגבי הפילינג שרכשת - פילינג אינו אמור לגרום לתופעות שציינת, גירוי וצריבה, ולכן אני ממליצה
    לך להפסיק את השימוש בתכשיר, אשמח לייעץ לך לגבי פילינג אם תכתבי לי מה סוג העור שלך

    ג. סעיף זה מיועד לחברתך, פילינג תפקידו להשיל תאים מתים מהקרנית(שיכבת העור החיצונית)
    ע"י המסה של החומר שנימצא בין תאי העור (ניקרא דבק בין תאי), פעולת השיפשוף באמצעות
    הליפה גורמת לשריטות בעור ואינה מחליפה את השימוש בפילינג , פעולת השיפשוף בליפה יכולה
    להיות פיתרון לפילינג גוף, אבל עדין לא יוסרו התאים המתים אלא רק מעטים מהם.

    אם במחיצתך ישנן שאלות נוספות אשמח לענות לך, בברכה רחלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו