,MAC ים המלח, וגיוון...?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ,MAC ים המלח, וגיוון...?
    לולי
    11/04/2007

    האם מוצרים של ים המלח B&C זה השם שלהם... נחשבים לאיכותיים?
    בשל המחיר השפוי(והזול יחסית) שלהם מתעוררות בי שאלות רבות...
    אני משתמשת בפילנג עמוק לפנים שלהם אחת לשבוע, בפילינג לעור הגוף,ובג'ל עיניים... אני חוששת שחלילה המוצרים לא מספיק איכותיים ויפגעו בעורי.
    כמו כן הייתי רוצה לשאול : אני משתמשת במוצרי האיפור של חברת האיפור MAC מזה שלוש שנים ברציפות ובקביעות.. האם יש צורך להחליף את סדרת האיפור ? כלומר אני חוזרת על אותה הקנייה מידי חצי שנה ללא שינוי במרקם המייקאפ,הסומק,הצלליות או הפודרה.. האם העור צריך גיוון? או שאין זה משנה?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ,MAC ים המלח, וגיוון...?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש צורך להחליף את סדרת האיפור ?

    שירה אוחיון
    11/04/2007

    היי... אם האיפור טוב לפנים שלך, המייק-אפ נראה טוב, ושאר המוצרים טובים לך אז ממש אין צורך. חשוב לציין שגוון העור בקיץ מתכהה קצת ולפעמים צריך לשנות את גוון המייק-אפ לגוון כהה יותר (במספר אחד או שתיים לכיוון הכהה..) אם את לא רוצה לקנות עוד מייק-אפ, פודרה משזפת יכולה לעזור לך מאוד.
    אני באופן אישי משתמשת באותו המייק-אפ כבר 6 שנים ועדיין לא מצאתי מייק-אפ שיחליף אותו.
    בקייץ אני מוסיפה לאותו מייק-אפ מייק-אפ כהה יותר וכך מגיעה בדיוק לגוון העור שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו