שאלה מקצועית רחלי בבקשה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה מקצועית רחלי בבקשה!
    דניאל
    11/04/2007

    היי רחלי,

    לפני כחצי שנה התחילו להופיע אצלי קמטים בצידי העיניים - ושהתייעצתי עם יועצת יופי בסופר פארם נציגה של קליניק היא המליצה לי על קרם עיניים שנקרא : REPAIRWEAR INTENSIVE EYE CREM
    ואחריו אני שמה שתי נקודות קטנות של :REPAIRWEAR DEEP WRINKLE CONCENTRATE
    תאמת אני לא רואה שום שינוי אני כבר משתמשת בזה בוקר וערב במשך כחודשיים מלאים...

    האם את היית ממליצה על טיפול או רכישת קרם אחר לקמטים שיעזור לטשטש את האזור
    אני מרגישה גם אחרי קרם העיניים שהאזור קצת יבש אולי בגלל או כתוצאה מהקרם השני שאמור למתוח ... מה דעתך אשמח לשמוע את דעתך המקצועית
    המון תודות
    דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה מקצועית רחלי בבקשה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפוח העיניים

    רחלי אלמקייס
    11/04/2007

    דניאל שלום,
    לפני שאמליץ לך על קרמים שתוכלי למרוח מסביב לעיניים אספר לך קצת מהו ההבדל בין תכשיר קוסמטי לתכשיר שנימכר בסופר פראם:
    גם תכשיר שנירכש בסופר פראם וגם תכשיר שנרכש אצל קוסמטיקאית הינו תכשיר קוסמטי,
    ההבדל בינהם שתכשיר קוסמטי מכיל ריכוז גבוה של חומר פעיל מפני שאותו מתאימה קוסמטיקאית ולא דיילת יופי, לדיילת שעומדת מולך אין את הכלים באותו הרגע לאבחן כמו שיש לקוסמטיקאית.
    סביב העין אינו אזור שנוטה להתקמט ולהתבלות בצורה מהירה בכלל שהאזור אינו עשיר ברקמת שומן ולכן יש לטפלו ביתר תשומת לב.
    המומלצים על סמך ניסיוני:
    1. הצמד קרם עיניים נוטרי קונטור וסרום של חברת יונקה.
    2. קרם עיניים של חברת אם די פורמולשיין.
    3. קרם עיניים של דרמלוגיקה.
    איפה רוכשים? ואיך משתמשים רישמי לי האימייל שלך ואכתוב לך.
    בהצלחה רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו