לשירה =]

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לשירה =]
    דנה
    23/10/2007

    היי שירה,
    רציתי לדעת אם את יכולה לכוון אותי לשים איילינר.. אני שמה אותו מעל העין קרוב לקו הריסים ולפעמים הוא יוצא לי עבה.. לפעמים דק שכזה לא רואים אותו.. מה את מציעה? האיילינר שלי הוא כמו מכחול דק כזה..
    אני שמה איילינר עד קו חצי העין, מעל העין, צמוד לקו הריסים..
    והאם לשים איילינר ועפרון בפנים העין זה עמוס מדי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לשירה =]

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ?????????????

    דנה
    24/10/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעיין בבקשה: איילינר

    שירה שוסטר
    25/10/2007

    איילינר

    טכניקות שונות- מברשת, עפרון, איילינר, ג'ל

    מטרת האיילינר – להרים את העין וללכסן אותה , ליצור את המראה החתולי, ולהדגיש את העין באיפור ערב.
    הדבר הכי חשוב באיילינר – לא לרדת מזוית 45 מעלות בזוית החיצונית(הזוית התקנית) שכן אז נפיל את העין .
    חשוב - להתחיל בקו עבה ולסיים בדק תוך כדי כניסה לשורש הריסים.
    בעיניים קרובות לא נגיע עם האיילינר עד הסוף (לזוית הפנימית), וניתן למשוך אותו החוצה על מנת ליצור אשליה של עיניים רחוקות יותר.
    בעיניים רחוקות נגיע עם האיילינר עד הסוף ולעיתים נמשיך את האיילינר ליצירת שפיץ לכיוון האף.
    בעיניים עגולות ובולטות יש להזהר במיוחד מכיוון שאם לא נקפיד על הזוית התקנית אנו יכולים ליצור מראה יותר עגול של העין.
    אותו דבר בעין עם עפעף נופל – לשים לב לזוית החיצונית!

    לא חייבים לשים איילינר בכל מחיר- אם זה לא מתאים אז לא בכח. אך אם משהי רגילה ללכת עם איילינר כל הזמן למרות שאנו יודעים שזה לא יחמיא לה, מחובתנו לעשות אותו בכל זאת כי כך כולם מכירים אותה ואם יראו אותה בלעדיו משהו יהיה "חסר" להם והיא תראה אפילו חיוורת מבחינתה ותרגיש לא נוח.

    את האיילינר ניתן למרוח עם מברשת מתאימה והרטבת צללית בגוון הרצוי. נותן איילינר עדין ולא חזק.
    עפרון – יותר מודגש, ניתן לטשטש אותו לקראת הזוית החיצונית לתוך השבע למראה רך יותר.
    איילינר נוזלי/ג'ל – למראה איילינר חזק במיוחד, עוד אופציה – לאחר שמתיבש ניתן לטשטש למראה רך יותר אך לשם כך יש את העפרון או איילינר צלליות.

    המראה הקלאסי של האיילינר – מרילין מונרו – מראה נקי בעיניים – צללית בהירה שמנת/זהב או כל מראה נקי אחר, איילינר , המון מסקרה ושפתיים מודגשות.

    אופן מריחת האיילינר:
    1. שהעין מסתכלת ישר נסמן קו עדין הממשיך את קו הריסים התחתון בכיוון הזוית התקנית.
    קו זה מסמן לנו את מקום הפסקת האיילינר וסימון הזוית נכונה של האיילינר .
    שני אלו יבטיחו לנו עין מורמת ולא נפולה.
    2. שהעין עמוצה מותחים אותה למעלה והצידה וממלאים .
    3. מניחים את קו האמצע צמוד לריסים (לעבוד מעבה לדק)
    4. לסיים לכיוון שורשי הריסים – לפי מבנה העין (קרובה רחוקה)
    5. אם יש צורך נבצע תיקונים עם מקלוני אזניים.


    איילינר בעין קרובה – מגיע עד 1/2 עין או 3/4 :
    איילינר בעין רחוקה – מגיע עד הזוית הפנימית :

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה :)

    דנה
    25/10/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו