קרם לחות למקבלי רואקטאן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרם לחות למקבלי רואקטאן
    לילי
    25/10/2007

    שלום
    אני מקבלת רואקטאן עור הפנים יבש מאוד אני משתמשת בקרם לחות אבל כשאני שמה את המיקאפ עדיין יבש אחרי כמה שעות העור נראה יבש לגמרי האם יש קרם לחות טוב במקרה כזה או עדיף לא להתאפר?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרם לחות למקבלי רואקטאן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחות לרקוטאן

    רחלי אלמקייס
    26/10/2007

    לילי, אחת התופעות הדומיננטיות של הרקוטאן היא יובש, הרקוטאן מדכאה את כל מערכת בלוטות החלב בגוף אין הפרשה של שומן שהעור זקוק על מנת לא להתייבש, לשאלך מותר ורצוי להתאפר אבל יש וחובה לעשות דברים מקדימים על מנת שהעור יראה טוב גם שהוא יבש ואילו הם:

    1. שתייה מרובה - רצוי בעיקר מים יש להימנע ולשתות כמה שפחות קופאין.
    2. בכל יציאה מהבית (גם בחורף )יש לשים מקדם הגנה (רצוי של יונקה).
    3. לגבי הלחות - הקרנית שהיא השיכבה החיצונית של העור אין בה מים צריך להחזירה לסביבה
    הטבעית ולכן עליך להשתמש בלחות קלילה ( על בסיס מים )
    דוגמאות : קרם 28 + דרמול 2 של יונקה.
    לחות לושן של ארומיק.
    לחות אקטיב מויסט + מולטי אקטיב טונר של דרמלוגיקה.
    לחות רה ניו של הולילנד.
    **** טיפ - בכל מקרה המליץ לך מידי ערב למרוח תכשיר שנקרא " סופר אמולין" של סומה הרבה
    התכשיר מעניק לעור מייום, לחות וגורם שהעור יראה יפה למרות כל היובש.
    לגבי האיפור המליץ לך להשתמש במייק אפ נוזלי בלבד הטוב ביותר של חברת טלי פלד, מייק אפ על בסיס אלוורה שלא מייבש את העור.

    פודרה - רצוי של אותה חברה, ולפדר מעט.
    את הכל יש להשיג אצל קוסמטיקאית מורשת.
    אם את צריכה עזרה נוספת רישמי לי את האימייל שלך - בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו