מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיית עור הפנים (עןר שמנוני+פצעים)נדיה15/04/2007
שלום רב!
אני בת 21, מאז ומעולם היה לי עור שמנוני באיזור ה-T עם נקבוביות סתומות. בתיכון התחילו להופיע פצעים קלים עד לתקופת הצבא שהמצב די החמיר! לפני שנה פניתי לרופא עור וקיבלתי המלצה לטיפול בראקוטן. בתום נטילת התרופה (חצי שנה) המצב השתפר בהרבה והעיר היה חלק!:)
אך הופתעתי לגלות את בואם של הפצעים לאחר כ-3 חודשים... ושוב הברק הזה במצח, סנטר והאף! "השחורים" חזרו! אומנם המצב כרגע לא חמור כפי שהיה לפני הטיפול בראקוטן אבל עדיין נמאס לי מהתעסקות תמידית בבעיה הזאת! פשוט מיואשת כבר מלקנות כל מיני מוצרים בתקווה שיוכלו לעזור לי... כל הזמן בחיפוש אחר פיתרון.
פניתי שוב לרופא עור והוא המליץ על טיפול של חודשיים באנטיביוטיקת טטראציקלין אבל זה לא עזר! אני כבר לא יודעת מה לעשות... ): פשוט נמאס! כבר רכשתי אין ספור מוצרים לעור שמנוני... מסיכות מכווצות על בסיס חימר, מי פנים נטולי אלכוהול, סבונים שונים... משתדלת לשתות הרבה מים, אוכלת בריא, הולכת לקוסמטיקאית אבל שום דבר לא עוזר... תמיד המצב אותו הדבר... המצב "על הפנים" במלוא המובן!
התייאשתי מלקרוא שוב ושוב כתבות באינטרנט עם המלצות לטיפול בעור שמנוני... ניסיתי הרבה דברים וכלום! הפצעונים באים והולכים והעור מפריש שומן. אנא עיזרו לי בבקשה מכם!
אשמח לקבל הדרכה, לקבוע פגישת ייעוץ, להגיע לטיפול, לקבל טיפ כלשהו... הכל! רק להתעורר בבוקר ולהסתכל במראה באמבטיה ולראות פנים ללא פצעונים, ללא נקבוביות, ללא "שחורים", ללא ברק באיזור ה-T.
סורי שיצא ככה ארוך המכתב שלי אבל תבינו אני פשוט מאוד זקוקה לעזרתכן!!! הבעיה הזאת משפיעה על אורח חיי ועל מצבי רוח.
מחכה לתשובה!:)
תודה מראש!
כל עזרה תתקבלנה בברכה.
יום טוב!:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנדיה
רחלי אלמקייס15/04/2007אין יאוש בעולם כלל ובטח לא בכלל בעיה שניתן לטפל בה.
עליך להבין שאקנה היא מחלה כרונית הקוסמטיקאית תפקידה להגדיל את המרחב בין התפרצות אחת לשניה (של הפצעים).
כל מה שניתן לעשות בבית הינך עושה המשיכי כך אבל זכרי אל תיבשי את העור יבוש מביא להצטברות חלב (שומן) וזה מביא לקומודונים מה שקוראים בשפת עמינו שחורים ושחור שלא נוקז בזמן ע"י קוסמטיקאית בלבד יהפוך לפצע.
אמליץ לך להשתמש בתכשירים של חברת אם די פורמולשיין או דרמלוגיקה.
אם הינך גרה באזור ת"א כתבי לי את האימייל שלך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדואר אלקטרוני למתן מידע
נדיה15/04/2007דואר אלקטרוני [email protected]
ושוב תודה!:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)