בעיית עור הפנים (עןר שמנוני+פצעים)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית עור הפנים (עןר שמנוני+פצעים)
    נדיה
    15/04/2007

    שלום רב!
    אני בת 21, מאז ומעולם היה לי עור שמנוני באיזור ה-T עם נקבוביות סתומות. בתיכון התחילו להופיע פצעים קלים עד לתקופת הצבא שהמצב די החמיר! לפני שנה פניתי לרופא עור וקיבלתי המלצה לטיפול בראקוטן. בתום נטילת התרופה (חצי שנה) המצב השתפר בהרבה והעיר היה חלק!:)
    אך הופתעתי לגלות את בואם של הפצעים לאחר כ-3 חודשים... ושוב הברק הזה במצח, סנטר והאף! "השחורים" חזרו! אומנם המצב כרגע לא חמור כפי שהיה לפני הטיפול בראקוטן אבל עדיין נמאס לי מהתעסקות תמידית בבעיה הזאת! פשוט מיואשת כבר מלקנות כל מיני מוצרים בתקווה שיוכלו לעזור לי... כל הזמן בחיפוש אחר פיתרון.
    פניתי שוב לרופא עור והוא המליץ על טיפול של חודשיים באנטיביוטיקת טטראציקלין אבל זה לא עזר! אני כבר לא יודעת מה לעשות... ): פשוט נמאס! כבר רכשתי אין ספור מוצרים לעור שמנוני... מסיכות מכווצות על בסיס חימר, מי פנים נטולי אלכוהול, סבונים שונים... משתדלת לשתות הרבה מים, אוכלת בריא, הולכת לקוסמטיקאית אבל שום דבר לא עוזר... תמיד המצב אותו הדבר... המצב "על הפנים" במלוא המובן!
    התייאשתי מלקרוא שוב ושוב כתבות באינטרנט עם המלצות לטיפול בעור שמנוני... ניסיתי הרבה דברים וכלום! הפצעונים באים והולכים והעור מפריש שומן. אנא עיזרו לי בבקשה מכם!
    אשמח לקבל הדרכה, לקבוע פגישת ייעוץ, להגיע לטיפול, לקבל טיפ כלשהו... הכל! רק להתעורר בבוקר ולהסתכל במראה באמבטיה ולראות פנים ללא פצעונים, ללא נקבוביות, ללא "שחורים", ללא ברק באיזור ה-T.
    סורי שיצא ככה ארוך המכתב שלי אבל תבינו אני פשוט מאוד זקוקה לעזרתכן!!! הבעיה הזאת משפיעה על אורח חיי ועל מצבי רוח.
    מחכה לתשובה!:)
    תודה מראש!
    כל עזרה תתקבלנה בברכה.
    יום טוב!:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנדיה

    רחלי אלמקייס
    15/04/2007

    אין יאוש בעולם כלל ובטח לא בכלל בעיה שניתן לטפל בה.
    עליך להבין שאקנה היא מחלה כרונית הקוסמטיקאית תפקידה להגדיל את המרחב בין התפרצות אחת לשניה (של הפצעים).
    כל מה שניתן לעשות בבית הינך עושה המשיכי כך אבל זכרי אל תיבשי את העור יבוש מביא להצטברות חלב (שומן) וזה מביא לקומודונים מה שקוראים בשפת עמינו שחורים ושחור שלא נוקז בזמן ע"י קוסמטיקאית בלבד יהפוך לפצע.
    אמליץ לך להשתמש בתכשירים של חברת אם די פורמולשיין או דרמלוגיקה.
    אם הינך גרה באזור ת"א כתבי לי את האימייל שלך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דואר אלקטרוני למתן מידע

    נדיה
    15/04/2007

    דואר אלקטרוני [email protected]


    ושוב תודה!:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו