הייי שתי שאלולת בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הייי שתי שאלולת בבקשה
    ליאת
    15/07/2010

    1.איזה איילינר יותר נוח-הזה שיש לו כזאת ספוגית מאורכת או המברשת...?
    2. הייתי רוצה לקנות צלליות שצבען מרוכז רכות ודחוסות! איפה אני יכולה לקנות אותם??? האם יש אותם בפארמים??? ואיזה חברה/סוג אתן ממליצות?? וכמה עולה כזו פלטה-גודל ממוצע??
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הייי שתי שאלולת בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ליאת

    יפית קוריש
    15/07/2010

    לגבי נוחות... כל אחת נוח לה משהו אחר לי אישית נוח להשתמש באיילינר שנקרא "איילינר ג'ל" והוא נמכר בחנויות מקצועיות ואני משתמשת במכחול איילינר .
    ולגבי צלליות דחוסות , בדרך כלל חברות איפור שנמכרות בחנויות הפארמים השונות לא מחזיקות צלליות עם פיגמנט מרוכז והסיבה פשוטה מכיוון שאם לקוחה שלא מתאפרת קבוע ביום יום או לא מאפרת מקצועית תרכוש מוצר שכזה ולא יסבירו מראש איך להשתמש יש סיכוי גדול שיצא לה המון חומר על הפנים והיא לא תדע איך להתמודד עם הצללית ולכן הם מוציאים צלליות עם אחוז פיגמנט יחסית נמוך ולכן לפעמים מרגישים שצריך "לחפור" בצללית על מנת לקבל את הצבע.
    ולכן אם את מחפשת צלליות עם פיגמנט מרוכז מומלץ לגשת לבתי ספר לאיפור או חנויות לאיפור מקצועי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו