מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיער במפשעותנוייה26/07/2010
אני מגלחת שיער במפשעות וזה עושה לי פצעים לא יפים שרואים כשאני לובשת ביקיני רציתי לדעת אם מכונה להורדת שיער זה גם קורה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בר כוכבא ירושלים
נטלי עלוש26/07/2010הי לגבי גילוח מומלץ להפסיק מיידית ומכונה חשמלית לא מומלצת רצוי לעשות שעווה אצל מישהי טובה ולאחר מכן מייד לחטא עם אלכהול בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי נויה, אני לא ממליצה
שוש מאור26/07/2010על גילוח באזור המפשעה. מאידך צריך לקחת בחשבון שגם במכונה חשמלית או שעווה, אם יש לך נטיה לפיצעונים ושערות חודרניות הבעיה לא תיפתר. לעיתים שעווה אף מעודדת שערות חודרניות. אין ספק שהשיטה הטובה ביותר היא להסיר את השיער במכונה להסרת שיער לטווח ארוך (כל שיטות האור למיניהן) ופשוט להיפטר מהשערות אחת ולתמיד. היום גם המחירים הם לא גבוהים מאוד וזה מאוד כדאי ופותר אותך מלהתעסק עם הנושא הזה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני משתמשת במכונה
מעיין27/07/2010שנים שאני כבר משתמשת במכונה שמוציאה מהשורש ואני מרוצה.. לעומת גילוח זה לא כזה עושה פצעים, ממש בודדים אם בכלל....
שעווה אני לא אוהבת לעשות שם, זה מפחיד אותי לעשות לבד ואני לא אלך למישהי שתעשה לי כי זה מביך אותי.
לצערי המכונה שלי התקלקלה לי לפני חודש אז יצא לי קצת לגלח וזה ממש לא אותו דבר, זה גודל יותר מהר ובאמת עושה יותר פצעים.
אבל עכשיו אני כבר אחזור להשתמש במכונה כי קניתי חדשה אתמול, הייתי בטרקלין חשמל והיה להם מבצעים ליום האהבה אז למרות שאין לי חבר קניתי לי משהו ליום האהבה וגם קיבלתי שייק בר כזה להכנת קוקטלים ושייקים כי זה היה במחיר מיוחד :) אם אני לא טועה המבצע נגמר היום.
בקשר ליילזר וכאלה בכיף הייתי עושה אבל זה יקר בשבילי....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)