מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לרחלי - שגרת טיפוח ואבחון 7.04.07רחל17/04/2007
שלום שוב!
ברצוני לדעת מה עליי לעשות כדי לטפח את עורי - בת 24, שחומה (ילידת פרס), ללא בעיות הורמונליות, עורי הפריח אקנה מגיל 17-18, מעולם לא השתמשתי בראוקוטן, אך היום המצב הרבה יותר טוב, אמנם עורי נוטה לחצ'קון פה ושם כשבא לו ועוד חטטות בסנטר ובמצח. יחד עם זאת, שיער מיותר החל צומח באותו הגיל באיזור הסנטר (בצבע כהה), אותו עד היום אני מסירה עם פינצטה או לעיתים חוט.
כיום אינני יודעת איך להגדיר את עורי במדויק - הוא הפך מעט לחסר חיים עקב נסיונותיי הרבים "לייבשו" ובכך לדכא את האקנה, עדיין שמנוני מאוד במצח ובסנטר, ונוטה לפגמים (פגמים = נמשים, נקבוביות פתוחות במעט בצידי האף, קצת שחורים וסימני חצ'קונים). תמיד דאגתי לרכוש מוצרי טיפוח מבין הטובים: וישי, אהבה, קיירליין, ניוטרוג'ינה...ברצוני לציין כי: רכשתי מוצרי איפור של איל מקיאג' לאחרונה, אינני יודעת בדבר היותם נטולי שומן, אך אחרי כמה שעות עם מייק אפ+פודרה קלה המצח שלי נראה כמו שכבת שומן בצבע מוקה, וכך גם מתרחש עם סוגים אחרים של מייק אפ. שאלותיי: 1. מה הטיפול עקב התיאור לעיל בכל ההבטים? 2. האם מוצרי האיפור של איל מקיאג' טובים מבחינת היותם נטולי שומן, אם את יודעת, ולחילופין על מי את ממליצה? 3. כיצד לטפל בעור הפנים? מה הם שלבי "העבודה"? 4. האם מוצרי הטיפוח של חברת "סבו קאלם" יהיו טובים עבורי? בטוחני כי תקחי בחשבון את מוצאי שמשפיע על האקלים בו גדלתי והיום בישראל האלקים הוא שונה - לדעתי מה שמייצרת חברה אירופאית לא מכוון אליי...הוא פונה לסוג אחר של נשים מרקע אירופאי ואני לא בהגדרה זו! ובגלל זה אני נרתעת מהרבה מוצרים ומה שמייצרת חברה ישראלית אולי יותר ידבר על עור הפנים שלי... 5. האם מוצרי הטיפוח של AVENE טובים? 6. בלי קשר לעיל - דאודורנט - על איזו חברה את ממליצה שמחזיק ממש מעמד במשך היום? 7. על הירכיים שלי יש פצעונים אדומים קטנים שרופא עור אומר שזה יעבור מתישהו ושאין מה לעשות עם זה. האם יש לך המלצה על קרם למריחה?
נ.ב. אין בעיות הורמונליות.
אשמח מאוד לתשובתך המקצועית, בין אם לאתר ובין אם לכתובת האימייל, ובמידה ואת מכוונת אותי למוצרים מסויימים אשמח לדעת גם היכן ניתן לרכושם!
תודה רבה!!!
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרחל שיגרת טיפוח
רחלי אלמקייס18/04/2007נתחיל.....
חשוב שתדעי שיש הבדל מהותי בתכשיר קוסמטי לתכשיר שנירכש מדיילת בחנויות:
1. בתכשיר קוסמטי החומר הפעיל חזק הרבה יותר.
2. לקוסמטיקאית כלים ואמצעים להבחנת העור שאין לדיילת.
3. מגוון התכשירים הקוסמטים הרבה יותר רחב ומדוייק.
בגלל שאת כהת עור דבר ראשון זכרי להימנע מחשיפה לשמש והשתמשי תמיד במקדם הגנה.
לגבי הדאודורנט אני אישית ממליצה על ג'ל של ספייד סטיק הוא נישאר לאורך כל היום, הוא מיועד גם לעור רגיש, והוא אינו מכתים את הבגד.
לגבי התכשירים שציינת בשאלה הם אינם מתאימים לעורך.
זכרי בכל פעם שתייבשי את עורך יתר על המידה הפעולה תגרום מאוחר יותר להופעת פצעים.
שיגרת טיפוח שלבי העבודה:
1. יש לנקות את עור הפנים בוקר וערב בג'ל ניקוי.
2. בוקר וערב מרחי סרום וקרם לחות.
3. פעם בשבוע עשי פילינג ואחריו מסכה.
4. הקפידי למרוח בוקר וערב קרם עיניים.
אמליץ לך להשתמש במוצרים של חברת דרמלוגיקה, הם מוצרים שניבדקו דרמטלוגית ומתאימים לעור רגיש.
את התכשירים תוכלי לרכוש אצל קוסמטיקאית מורשת שמשתמשת בדרמלוגיקה.
חודש אחרי שתתחילי לטפל בבית פני לקוסמטיקאית ועשי טיפול של דרמלוגיקה.
לגבי השיער בסנטר אמליץ לך להפסיק להשתמש בחוט החוט לפעמים גורם לשבירת השיער ולחיזוקו
בפינצטה אפשר להשתמש פשוט השיטה לא הכי מתאימה לאזור הסנטר ודי כואבת, לייזר ואינפרא אדום אל תעשי לעולם בפנים כי את כהת עור ועקב כך יכולים להיות לך כתמים ובנוסף השיער בלייזר ואינפרא לעולם לא יעלם , אז מה כן ? איפלציה שיטה בטוחה יעילה שבמשך הזמן דיגרום להעלמות השיער.
בקשר לאיפור חברתי לפורום שירה תישמח לעזור לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)