איפור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איפור
    אנה
    08/08/2010

    שלום
    אני לא יודעת איך מתאפרים אני כל פעם מנסה ומנסה אך לא מצליחה ליצור איפור יפה
    זה נראה זוועתיייי

    העור שלי שחום -
    אני שמה קרם לחות לפני שאני מתחילה להתאפר
    ואז שמה מייק אפ - אך הבעיה היא שאני לא יודעת למרוח אותו - אני מורחת וזה לא מכסה לי כלום כאילו אני לא שמה שום דבר וכשאני שמה הרבה זה זוועתיי
    אני משתמשת במייק אפ גם מתחת לעיניים זה בסדר?
    לאחר מכן אני שמה סומק - בצבע חום כזה -אך כשאני שמה אניייייייייייייי נראתת כאילו הרביצוו ליי חח
    איך למרוח סומק ? האם אני יכולה למרוח גם קצת בקטנה בפנים ?
    עיניים - ישלי עיניים חומות וקטנות במיוחד - איך לאפר אותן ?
    תודה מראש -קורל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייבת עזרה !

    מעיין
    19/05/2012

    אני בת 16 עוד מעט ואני רוצה להיות דוגמנית , כולם אומרים לי שאני יפה ויכולה להתאים לזה .. אבל אני לא חושבת , כי אני דיי מלאה בבטן ובמותניים ולא כזאת גבוה .. אז השאלה שלי היא איך אני יכולה להרזות בערך 6 7 קילו ולא לעלות שוב במשקל ובזמן קצר ? כבר ניסיתי דיאטות , ועשיתי הליכות רק שיש לי בעיה שאני לא מצליחה להחזיק בדיאטה או בפעילות גופנית לאורך הרבה זמן .. אני מתעצלת ומפסיקה ועולה עוד פעם במשקל ..
    אגב הגובה שלי הוא 1.56 ואני שוקלת 53 ..;-))

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור - תגובה

    רוית אסף
    19/05/2012

    היי קורל,
    את שואלת המון וזה ממש בסדר, לא כולן יודעות כיצד לאפר את עצמן ותופתעי לגלות שע"י איפור נכון ממש תאהבי את מה שאת רואה. שכן זו מטרת האיפור- להדגיש ולהבליט את מה שיפה ולטשטש את מה שאנחנו פחות אוהבות.
    המייקאם חייב להתאים לגוון עורך ואין שום סיבה לייצר שכבות שיראו כמו מסכה, רצוי להשתמש במייקאפ נוזלי וקל אשר יתן מראה אחיד ויצור בסיס לאיפור עמיד. לגבי הסומק, רצוי להשתמש בסומק בגוון כהה יותר בעצמות הלחיים להדגשה ובתפוחי הלחיים בגוון אפרסק/ ורדרד ליצירת מראה קורן וחי. עיניים קטנות לדוגמא, רצוי לאפר בצלליות בהירות, איילינר בשליש החיצוני של העין ועיפרון לבן בתוך העין. אך אלו ממש טיפים כלליים והכי טוב שתיוועצי פעם אחת במאפרת מקצועית שתראה לך בדיוק כיצד לאפר את עצמך. אני בטוחה שבהדרכה קצרה ומקצועית, תהפכי להיות המאפרת של עצמך. השרות הזה ניתן בעל חנויות האיפורהמקצועי.
    את מוזמנת בשמחה לאחד מסניפי בית הספר לאיפור שלי וצוות המאפרים שלנו ישמח לייעץ לך...

    בהצלחה.

    רוית אסף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סדנת איפור חינמית

    שרון אלוש
    20/05/2012

    היי אנה
    ב-3 ביוני יום ראשון, בשעה 18:00 נערכת סדנת איפור מינרלי בחנות בשם גרין פינק, בדיזנגוף 286 ת"א
    הסדנה חינם!!! ללא שום התחייבות ומהווה הזדמנות ללמוד טכניקות איפור כמו גם איך לשמור על בריאות העור
    את מוזמנת!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אנה

    יפית קוריש
    10/08/2010

    את עובדת נכון !
    מניחים קרם לחות לפני מייק אפ אבל לא רצוי למרוח הרבה לחות וגם לא למרוח את המייק אפ שהלחות עוד לא נספגה על הפנים מכיוון שזה יגרום לכך שהמייק אפ לא ישאר במקום ויהיה דליל ולא יסתיר כלום.
    לגבי מייק אפ מתחת לעיניים זה בסדר גמור וניתן להשתמש גם בקונסילר במידה ויש כהויות.
    לגבי הסומק -
    הגוון החום האידאלי הוא ברונזר ואיתו קשה לטעות.
    לגבי הנחת סומק אני ממליצה לעשות קורס איפור אישי או לבדוק סרטונים שמסבירים כיצד מניחים סומק.
    וכנ"ל לגבי העיניים.
    בהצלחה,
    יפית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה .. !

    אנונימית
    27/08/2010

    אני בת 14 ואני רוצה להתחיל לדגמן , אבל אני לא יודעת אם יש לי מבנה גוף טוב כדי להתחיל לדגמן , כי אני לא רוצה ללכת לאודישנים ופתאום יגידו לי שאני יותר מדי שמנה או משהו כזה..

    - אני גובה 167 ושוקלת 51 .. זה תקין ? ..

    עוד שאלה - כל הזמן שאני יוצאת אני שמה שחור מסקרה וליפגלוס ,
    כל החברות שלי מתאפרות יותר מיזה וזה גורם לי להרגיש לא נעים .. אתם יכולים להביא לי טיפים לאיפור קיץ וטיפים לאיפור חורף בבקשה? :)

    סורי על החפירה ! [ :

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו