מבקשת המלצה על קרם לחות לפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבקשת המלצה על קרם לחות לפנים
    יפית
    19/11/2007

    שלום,

    אני בת 30 ,אשמח לקבל המלצה על קרם לחות לפנים, שמתאים גם ליום וגם ללילה ( לעור רגיל/מעורב) שיש בו מקדם הגנה (ללא הגבלת תקציב).
    אני יודעת שיש לאסתי לאודר קרם שנקרא daywear plus cream עם מקדם הגנה אבל אני לא יודעת האם הוא מתאים גם ליום וגם ללילה או שהוא מתאים רק ליום?

    בתודה מראש!
    יפית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחות לפנים תשובה ליפית

    רחלי אלמקייס
    19/11/2007

    לפני שאענה לך בשאלתך ישנם מספר נתונים שיש להבהיר כדלקמן:
    1. רצוי תמיד להניח מקדם הגנה בנפרד ולא כשהוא בא בתוך הקרם, ביחד גם הלחות וגם הקרם מאבדים מערכם, בנוסף אם הקרם הוא גם לילה אז בודאות אין בו מקדם הגנה.
    2. קרמים שמוכרים בפרמים אינם קרמים מקצועים בגלל שהם נמכרים לכלל הציבור ומותאמים ע"י דיילות יופי אחוז החומר הפעיל בהם מאוד נמוך.
    ועכשיו התשובה:
    מעורב אינו סוג עור אלא תכונה, מעורב הכוונה שהעור שלך יש בו שני סוגי עור יכול להיות רגיל נוטה לשמן וכו'.
    על סמך נסיוני והבנתי אשמח לומר לך שבגילך ניתן למרוח את הקרם יום גם בלילה (באופן עקרוני אין הבדל בין קרם יום לקרם לילה אלא אם הקרם לילה הוא קרם שיקומי, הבהרה וכו')
    לסיכום המליץ לך קרם יום שהוא גם לילה ואפשר להוסיף לו סרום.,
    דוגמאות:
    א. קרם אלסטין + דרמול 1 של חברת יונקה. ב. לחות רה ניו + סרום מולטי ויטמין של הולילנד
    לכל חברה יש מקדם הגנה הרשימה עוד ארוכה אם תרצי רישמי לי את האימייל שלך ואדבר איתך, בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרחלי , תודה על תשובתך!

    יפית
    20/11/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הערה לרחלי

    נועה
    22/11/2007

    אני מבינה את הצורך שלך להציע קרמים "מקצועיים" אך זה לא נכון להגיד על חברה זו או אחרת שהמוצרים "לא מקצועיים", בפרט כתשובה לשאלה של לקוחה שמתעניינת במוצר מסויים. את צריכה להציע שרות ללא פניות וללא משוא פנים. או שאני טועה ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנועה בתגובה להערה שלך

    רחלי אלמקייס
    22/11/2007

    נועה, תשובתי אליך מתיחסת לכל פרט שבהערה שלך נתחיל:
    אין לי הרצון להציע קרמים מקצועיים על מנת לפרסם או לדחות במישהו לרכוש אני יודעת הודותם של כל התכשירים המצויים בשוק, ההצעות שלי הם לכם הגולשים על מנת לעשות מעט סדר בתחום הפרוץ הזה.
    כתבת "מקצועיים" מיותר להניח מרכאות כי אילו קרמים באמת מקצועיים למה? הם מכילים ריכוז גבוה של חומר פעיל, וחומרים טבעיים שכמעט ואין בקרמים שבפרמים.
    את טועה טעות חמורה ביותר השירות שלי הוא ללא פניות וללא משוא פנים.
    יש לציין בברור שמעולם לא צינתי שקרם של חברה אחת עדיף על קרם של חברה שניה או שאחד מהם יותר מקצועי.
    בעיני מעט חמור לומר דברים כאלו על מישהו שאינך מכירה אותו, במיוחד שהגולש שביקש את התשובה ציין שזו תשובה מפורטת וכתב תודות.
    מקווה שעניתי אם תרצי להרחיב השאירי לי את האימייל שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו