נזקי שמש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נזקי שמש
    קארן
    19/04/2007

    אני בחורה בת 31 ואני סובלת מנזקי שמש (נמשים) אני משתדלת לא להיחשף לשמש אבל גם לא עוזר בתקופה האחרונה יוצא לי כמו כתמים בפנים ואני לא יודעת איך אני יכולה לחזור לעור חלק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נזקי שמש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום קארן!!!!!!!!

    א
    19/04/2007

    אני שותפה לבעיה, למרות שיש לי קצת נמשים זה מרגיש הרבה.
    קודם כול אני חייבת להזהיר אותך בשימוש בכול מיני כמיקליים על הפנים שמבהירים כתמים זה מסוכן ולא יעיל כמו למשל: "איזומד" שרופאת עור נתנה לי מסוכן כי הוא בעלי אחוזי חמצון גבוהים מאוד. הוא גרם לי לפצעים לאחר 3 ימי שימוש.
    הכי חשוב לא לצאת מהבית בלי מקדם הגנה של 15 לפחות מומלץ אחוזים גבוהים יותר!!! על מנת למנוע עוד הופעת נמשים בהמשך.
    תמיד תוכלי להסוות את הנמשים ע"י מייקאפ- תתחילי במריחת קרם בסיס שמותאם לצבע עור שלך ואח"כ שימי מייקאפ בהיר יותר(אפילו קונסילר נוזלי) שבהיר קצת יותר מצבע העור שלך, תפחי על הכתמים באופן נקודתי(לא למרוח). באם את לא רוצה להתאפר כול הזמן אני ממליצה על רפואה טבעית(ללא כימיקליים) וללא תופעות לוואי!!!! תבררי בנושא.......
    בהצלחה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקארן ושירן

    הילה
    19/04/2007

    פתרון מס' אחת כפי ששתיכן כבר יודעות, הוא להיחשף כמה שפחות לשמש.
    בנוסף, תוכלו לנסות טיפול ביתי פשוט להבהרת כתמים בבית:
    סחטו מיץ מחצי לימון ומרחו את המיץ על כל הפנים באופן שווה.
    המתינו כמחצית השעה ושיטפו את הפנים.
    מומלץ להזין אח"כ את העור בקרם לחות.

    חשוב מאוד ! לבצע את הטיפול בשעות הערב על מנת שלא להיחשף לשמש לפחות כ-8 שעות לאחריו.
    אם אתן מעונינות בקרם טיפולי לבעיה המבוסס על חומרים טבעיים, אשמח לעזור.

    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להילה- כנסי

    א
    20/04/2007

    הילה ממש לא!!!! לבעלי עור רגיש מאוד כמו שלי שכול דבר יכול לגרום לאלרגיה ןלפצעים, ובכלל כמעט לכול סוגי העור אסור בשום אופן לשים לימון על הפרצןף. לימון יש בו חומציות גבוהה.
    פעם השתמשתי בו על השיער והוא הבהיר לי את השיער אומנם אבל שרף לי אותו, והיו לי פצעים בקרקפת. בגלל זה רשמתי לקרן שלא כדיי מנסיוני להשתמש בחומרים שיכולים לגרום נזק לעור, כמו כימיקליים למיניהם וחומרי חימצון שונים, אפשר להשתמש בחומרים טבעיים(קומטיקה טבעית)! שהם לא מזיקים לעור ולא גורמים תופעות לוואי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נתחיל מכך

    הילה
    22/04/2007

    שלימון הוא חומר טבעי לכל דבר אשר נהוג לשלב גם בקוסמטיקה הטבעית בצורות שונות למטרות ספציפיות מאוד.
    דבר שני, לא ציינת כלל בהודעתך את סוג עור פנייך ואת רגישותך הגבוהה.
    בנוסף, חשוב שתדעי כי דווקא מוצרים טבעיים הינם אלרגניים חזקים הרבה יותר מכימיקליים, גם אם זה נשמע מוזר.

    חשוב מאוד כאשר מדובר בעור בעייתי או רגיש לקבל "טסטר" ולבדוק את אותו המוצר באזור נסתר כגון מתחת לעצמות הלחיים, כך שאם תתקבל תגובה רגישה לפחות היא לא תופיע באמצע הפנים.

    בכל הקשור לטיפול טבעי - אני איתך !!! אני מטפלת באמצעות מצחי מרפא...

    שבוע נפלא,
    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו