סליחה על הבורות מראש.. =)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סליחה על הבורות מראש.. =)
    בילי
    24/11/2007

    אני מעולם לא התאפרתי מעבר ל: מסקרה, צללית ואודם. אין לי מושג מה זה כל המייקאפ והפודרה וכל הדברים האלה ואיך זה הולך- מה בא לפני מה, ומה עושים עם זה בעצם?
    יש לי עור חלק ואני כמעט ולא מתאפרת כלל. אני מופיעה לפעמים והבעיה היא שבאור במה הפנים פשוט לא נראות טוב בלי איפור- עור כהה מתחת לעניים נעשה בולט ולפני מחזור שיוצאים כמה פצעים...
    אני אודה לכן מאוד אם תוכלו להסביר לי איך זה הולך כל האיפור הזה.. כי אני ממש רוצה לקנות ולהתחיל "להתאמן" אבל אני לא יודעת מה צריך לקנות בכלל O_o איך הדברים נקראים...
    ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סליחה על הבורות מראש.. =)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    הילה
    24/11/2007

    דבר ראשון יש לשים מייק אפ על הפנים שאותה את מתאימה לפי צבע העור [מוצק לפי צבע בית החזה ונוזלי לפי צבע הפנים].
    לאחר מכן יש לשים קונסילר בהיר בגון אחד מצבע המייק אפ על אזור העפעפיים ומתחת לעיינים.
    לאחר שיצרת כיסוי מושלם יש לשים פודרה [גם היא לפי צבע העור] על מנת למנוע הברקות ולקבע את האיפור יותר טוב [על מייק אפ נוזלי לאר חובה לשים פודרה למרות שלדעתי כן כדאי לשים].
    אלו שלושת הדברים הכי חשובים על מנת שהאיפור יהיה מוצלח ויחזיק מעמד לאורך זמן.
    כעת את יכולה לשחק עם הצבעים: ראשית עלייך לשים צללית שבחרת על כל גלגל העין. לעגל ת הריסים עם מעגל ריסים ולמרוח מסקרה. לשים סומק על פי בחירתך, לתחום את השפתיים ולשים על זה שפתון.
    וחוץ מזה בכל חנות שאליה תלכי על מנת לקנות מוצרים ישמחו להדריך אותך כיצד להשתמש בכל המוצרים בצורה הטובה ביותר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי בילי..

    שירה שוסטר
    24/11/2007

    את ממש לא צריכה להתנצל.

    מה שאת צריכה(ביחוד אם את מופיעה) זו סדנת איפור אישית.
    עד אז - כמה מונחי יסוד בסיסיים:

    מייק אפ (קרם בסיס)
    מטרת המייק אפ לתת גוון אחיד לפנים .
    סוגי מייק אפ עקריים
    הנוזלי : מייק אפ שמרקמו נוזל. סוג זה מעניק כיסוי ברמה סבירה, מומלץ לנשים בעלות עור חלק ונקי מפגמנטציה או לחלופין לנשים בעלות קמטים/קמטוטים משום שאינו יוצר מראה כבד על העור.
    המוצק : נקרא גם מייק-אפ סטיק, מעניק כיסוי כבד יותר, מומלץ לשימוש לאיפור ערב, או לבעלות עור הזקוקות לכיסוי כבד (פצעים, פיגמנטציה, קופרוז). קיים גם מייק אפ מוצק עם פודרה. לבעלות עור שמן קיים מייק-אפ על בסיס נטול שומן.
    התאמת המייק אפ
    מאד חשוב להתאים את המייק-אפ לגוון העור: הבדיקה צריכה להתבצע באיזור שבין הלחי והצוואר, צריך לראות שאין
    הבדל בין צבע האיזור המאופר במייקאפ לבין צבעו הטבעי של עור הפנים והצוואר.
    חשוב לציין שאור הפלורסנט בחנויות מטעה, לכן מומלץ לצאת החוצה ולבדוק באור יום עם מראה קטנה שאכן מדובר בגוון הנכון.
    יישום: מורחים את המייק אפ עם ספוגית לחה, סחוטה היטב. חשוב לוודא שמריחת המייק אפ אחידה ושהמייק אפ מגיע עד
    קו שורשי השיער, ויורד במעט מקו הלסת והסנטר תוך כדי טשטוש הגבול על מנת למנוע מראה מסכתי.
    התוצאה: פנים בעלות גוון חלק ואחיד.

    קונסילר
    מטרתו לטשטש פיגמנטציה. הקונסילר הוא בעצם סוג של מייק-אפ סמיך יותר,המגיע במס' גוונים,כאשר השימוש בכל גוון
    יהיה בהתאם לגוון הפגמנטציה אותה נרצה לכסות:
    לאדמומיות נשתמש בקונסילר ירקרק
    לפגמנצטיה אפרפרה- כחולה (בדרך כלל שקיות מתחת לעיניים או ורידים) נשתמש בקונסילר בג' כתמתם .
    יישום: מתחת לעיניים- משק הדמעות לכיוון חוץ. חשוב שהמריחה תהיה נקודתית .
    השימוש בקונסילר יכול להעשות לפני/אחרי השימוש במייק אפ – כל אחת וההעדפה שלה. בכל מקרה השילוב בין שניהם מהווה את הבסיס המושלם לאיפור.

    פודרה
    פנים מבריקות משדרות מראה מזיע ועייף. מטרת הפודרה לקבע את המייק אפ ולמנוע ברק ע"י ספיחת עודפי
    הזיעה (והפרשות שומן לבעלות עור שמן) .
    סוגי פודרה עיקריים
    פודרה דחוסה (אבן) נוחה יותר לשימוש מחוץ לבית
    פודרה בתפזורת בבית מומלץ להשתמש בפודרה בתפזורת, היות והאפקט שלה הוא כמעט בלתי נראה לעין.
    יישום: השימוש נעשה באמצעות איסוף מעט מאד אבקה על כרית הפודרה, ו"איבוק" הפנים .

    סומק
    גווני הסומק יהיו בדרך כלל ממשפחת הורודים והכתומים. גוונים ממשפחת החומים הולכים גם אך לא נותנים את אותו אפקט כמו גווני הורוד והכתום. סומק מניחים על "תפוחי" הלחיים וניתן למשוך ולטשטש לכיוון האזניים.
    אם הפנים מלאות או נוטות לאדמומיות – עדיף סומק ממשפחת הכתומים/חומים – ולא ורוד, ולהפך.
    את הסומק נמרח עם מברשת, ולא לשכוח- להתחיל עם מעט , תמיד אפשר להוסיף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה. עוד שאלה קטנה...

    בילי
    24/11/2007

    אמרו לי ששימוש במייקאפ יכול לפגוע בעור הפנים, כי זה סותם את הנקבוביות ... זה נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין שחר לטענות אלו

    שירה שוסטר
    25/11/2007

    את יכולה להמשיך להשתמש במייק אפ כרגיל ללא חשש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו