מישהו יודע איך מכינים צלליות ??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מישהו יודע איך מכינים צלליות ??
    תמר הלאלי
    27/11/2007

    שלום לכולם!

    אני סטודנטית לעיצוב, שנה ג', ונתבקשתי לעשות עבודת מחקר עם איפור. אני חוקרת את ההיסטוריה של הצלליות (האבן והאבקה) איך הכינו אותם במהלך השנים וכיצד מייצרים אותם כיום.
    המידע על כך הוא מאוד דליל.
    אשמח אם מישהו יוכל לענות לי על שאלותיי
    כל מידע בנושא יבורך

    תודה
    תמר הלאלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צלליות

    שירה שוסטר
    01/12/2007

    הי תמר - המון בהצלחה עם העבודה!!! - אם תרצי נשמח לפרסם אותה כאן לכשתסיימי.
    צללית מורכבת מפודרה ופגמט , יש חברות איפור שמשתמשות ביותר פגמט ויש כאלו שבפחות (פרמטרים המשפיעות על עמידות הצבע , נוחות הטשטוש וכו')

    בימי קדם הצלליות היו מופקות מחומרים טבעיים מן הסתם כמו צמחייה שיובשה ונטחנה (עלי כותרת בצבעים שונים) ושומשה בתור סומק בין השאר.
    גם מאבנים בצבעים שונים שהיו טוחנים אותן (כחל)

    חלק מהאבקות אגב היו מערבבים עם שומן של חיות ליצירת צבעים (אבל זה ממש ממש ממש מזמן...)
    בהצלחה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו