שאלה בקשר לשחור בעיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בקשר לשחור בעיניים
    לי
    19/11/2010

    תמיד כשאני מתאפרת אני שמה את השחור בתוך העין , ומאפרות תמיד שמות מחוץ לעין...ניסיתי לשים לעצמי ויצא נורא , יש אולי עצות איך לשים ??
    שלום ותודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בקשר לשחור בעיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לשחור בעיניים - תגובה

    אינה בן נון
    21/11/2010

    שלום לך
    אפשר לצייר את הפס השחור בתוך או מחוץ לעין אם נתחשב בנתונים שהטבע נתן לנו ובתוצאה הרצויה.
    אם עינייך גדולות , בולטות או עגולות מדי תמשיכי לצייר את הפס בתוך העין ומשכי מעט בזויות החיצוניות של העין ליצירת מראה עין מאורך וצר יותר, אם הן קטנות או שקועות מדי עדיף שתעברי מחוצה להן ע"י משיחה קטנה בזוית העין החיצונית בעזרת האצבע , ומריחת הצבע בצמוד לקו הריסים העליון/ תחתון מהזוית החיצונית לכיוון האף.במקרה זה תוכלי להשתמש בעיפרון בצבע בז' בהיר בתוך העין לאפקט הגדלה ולמראה נקי (איפור יום) ובעיפרון לבן למראה דרמטי יותר ( איפור ערב ) . אם 'נמרח' לך מעט העיפרון השחור מחוץ לעין השתמשי בעדינות במקל אוזניים לניקוי , ואם העיפרון שלך שומני מדי תוכלי לקבע אותו על ידי מברשת וצללית .הכל עניין של מיומנות!
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו