לאינה דווח כנסי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאינה דווח כנסי
    אלינור
    24/11/2010

    אינה אני הייתי אצלה לייעוץ לגבי הגבות הקבועות. היא הראתה לי כמה דוגמאות וצורות שונות והחתימה אותי על שתי דפים כאלה של שאלות וחתימה בסוף. ופתאום היא אמרה לי שהיא עושה לי עכשיו את הגבות . ואני בכלל באתי רק לייעוץ לא לעשות באותו הרגע. ונורא נבהלתי כי פתאום נכנסו לחדר והיא אמרה תשכבי על המיטה ולא הבנתי כי אני בפירוש באתי רק לייעוץ. והם הכל בסדר אז להזמין תור לגבות. וכשהתקשרתי להזמין את פגישת הייעוץ הפקידה אמרה לי שיש מבצע עד סוף החודש ב450 שקל. ועכשיו אחרי שלא עשיתי היא אמרה הבחורה עצמה שמנהלת את המקום שזה כבר לא 450 זה 600 כנראה ביגלל שלא עשיתי באותו רגע היא התעצבנה והעלתה את המחיר. האם זה מוצדק? רק שלשום דיברתי אם הפקידה שלה והזמנתי תור לייעוץ והיא אמרה שזה 450 למה פתאום 600 . אשמח לתשובה מימך אינה. תודה מראש, ד'א היא אמרה שזה לוקח חצי שעה לעשות את הגבות. ושאין שום אדמומיות האם זה נכון<.?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאינה דווח כנסי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאינה דווח כנסי - תגובה

    אינה בן נון
    25/11/2010

    שלום אלינור
    לא כל כך הבנתי אצל מי היית לייעוץ אבל את לא מחוייבת לעשות שום פעולה אצל אף אחת בכח. לאחר אילחוש של כחצי שעה הפעולה באמת לוקחת בין חצי שעה לשעה ויכולה להופיע אדמומיות קלה באזור שחולפת באותו יום.
    אלינור - קחי את הזמן שלך ואל תתפתי ללחצים
    אינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אינה . ויש לציין שהיא לא עשתה

    אלינור
    25/11/2010

    לי הדמייה רק הראתה לי כמה תמונות של בחורות שעשו ובחרתי בין הדוגמאות. אבל לא הראתה לי צבע או משהו שמראה איך זה יצא בסוף. וד'א בסוף החלטתי לא לעשות גבות קבועות זלא לגילי אני רק בת 18 אני עדיין צעירה ועורי מאוד עדין ורגיש והחלטתי לא בסוף,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוף טוב הכל טוב

    אינה בן נון
    26/11/2010

    אלינור
    אם זהו גילך אז כרגע זה בהחלט מיותר ואת עדיין יכולה להשתמש ולהיסתפק באיפור בעת הצורך. נראה לי שחסכנו לך קצת עוגמת נפש בכל הנוגע לאיפור קבוע לא מקצועי.
    אני שמחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו