שחורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שחורים
    שולי
    09/12/2007

    בכל פעם שאני מוציאה שחורים אחרי זה נהיה לי פצע. האם זה בגלל שאיני יודעת להוציא? האם יש צורך להוציא אותם ומדוע? האם טיפול פנים יפתור לי את זה וגם קצת יובש באיזורים מסויימים על הפנים?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שחורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשולי, יקרתי

    רחלי אלמקייס
    09/12/2007

    שולי בראש ובראשונה אשמח לדעת את גילך והאם ישנם פצעים מוגלתיים, פצעים שבשפת עמנו מכונים "חצ'קונים".
    המסר הראשון שברצוני להעביר לך והוא מאוד חשוב קומודונים מה שאתם בשפת עמנו מכנים "שחורים" אסור להוציא לבד אלא בעזרתה של קוסמטיקאית, לך אין את האפשרות לרכך את העור בעזרת החומרים הדרושים ובנוסף אין לך את היכולת להוציא את השחור ממקומו עד הסוף, כשהשחור אינו יוצא במלואו מתוך הנקבובית המקום יקבל זיהום ושם יהיה פצע.
    לדעתי בקרי אצל קוסמטיקאית על מנת לנקות את העור הטיפול ירגי לך את היובש וילחח לך את העור, כהמשך טיפול עליך לנקות את הפנים פעמיים ביום בג'ל ולהניח קרם לחות אם תכתבי לי את גילך אשמח לתת לך עוד אינפורמציה על תכשיריםשתוכלי להשתמש בהם.
    רישמי היכן את גרה אנסה לחפש עבורך קוסמטיקאית שאני מכירה.
    מקווה שעזרתי, בהצלחה רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו